شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدال برقرای امنیت بر سینه شهدای نیروی انتظامی یک افتخار است

یاسوج – کرونا نیوز – فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد شهادت شهید موسی نوروزی مدافع حریم امنیت را یک افتخار بزرگ برای ملت دانست و گفت: نیروی انتظامی افتخار می کند مدال دفاع از امنیت شهروندان بر سینه آنها است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65508
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

مدال برقرای امنیت بر سینه شهدای نیروی انتظامی یک افتخار است

به گزارش کرونا نیوز، سردار کیقباد مصطفایی روز پنجشنبه در آیین تشییع پیکر شهید موسی نوروزی اظهارداشت: نیروی انتظامی به حضور چنین نیروهای خدوم و شجاع که در دفاع از حریم امنیت جان خود را فدا می کنند افتخار می کند.

وی  اظهار کرد: روحیه شجاعت، جهادی و سلحشوری شهید نوروزی در مقابله با اشرار ستودنی است و این روحیه همیشه در بین نیروهای خدوم انتظامی وجود دارد.

مصطفایی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی هر هفته در دفاع از امنیت شهدای خود را تقدیم انقلاب می کند تصریح کرد: اشرار و منافقان بدانند که نیروهای انتظامی در دفاع از حریم امنیت و ولایت از هیچ کوششی دریغ نمی کنند. 

شهید موسی نوروزی مدافع حریم امنیت در درگیری ماموران انتظامی با اشرار در شهر گلمورتی در استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم تشییع  شهید والامقام ً موسی نوروزی ًبا حضور و استقبال پرشور مردم و مسوولان شهرستان کهگیلویه از جلوی ستاد فرماندهی انتظامی به سمت میدان مرکزی دهدشت برگزار و به محل سکونت شهید والامقام روستای بردله از توابع بخش دیشموک برای تدوین انتقال داده شد.

شهرستان ۱۳۲ هزار نفری کهگیلویه ۴۱۷ شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi