شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراسم ۱۳آبان در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

یاسوج – کرونا نیوز – رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه های ۱۳ آبان در این استان با توجه به رنگ بندی کرونایی شهرها و رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65119
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

کرونا :

مراسم ۱۳آبان در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش کرونا نیوز، حجت الاسلام سید جواد خاضع شامگاه یکشنبه در نشست برگزاری  برنامه های ۱۳ آبان اظهار داشت: براساس مصوبات این نشست و برای حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شهرهایی که وضعیت رنگ بندی کرونا نارنجی است مراسم ۱۳ آبان بصورت تجمع با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.
وی افزود: در شهرهایی که وضعیت شیوع بیماری کرونا قرمز است تجمع محدود و به صورت سلامت محور و رعایت کامل همه دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در شهرهایی  که وضعیت رنگ بندی بیماری کرونا مناسب تر است مراسم ۱۳ آبان بصورت راهپیمایی و با حفظ دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری نیز برپا خواهد شد.
حجت الاسلام خاضع با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی مرتبط با وقایع ۱۳ آبان از طریق فضای مجازی و نواختن زنگ استکبارستیزی گفت: در روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه، همایش‌ها و نشست‌هایی با موضوعات استکبارستیزی در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از جمله اقدامات اجرایی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان برگزار می‌شود.
وی ابراز داشت: امسال با توجه به  تحولات منطقه، از جمله خروج ذلت بار آمریکا از افغانستان بعد از ۲۰ سال اشغالگری و جنایت و فساد، جنایات تروریستی در افغانستان و علیه شیعیان مظلوم این کشور از سوی تروریست‌های دست پرورده آمریکا و همچنین فتنه انگیزی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و مرزهای جمهوری اسلامی ضرورت و اهمیت برگزاری باشکوه مراسم ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را دو چندان می‌کند.
نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: یکی از علت‌های وقوع انقلاب اسلامی در ایران خسارت‌هایی بود که استکبار جهانی بر ملت ما در دوران حاکمیت طاغوت وارد کرد.

برگزاری المپیاد استانی دادرس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

آیت الله سید نصیر حسینی با بیان اینکه یکی از نشانه‌های آمادگی ما در مقابل استکبار جهانی و کشورهای بیگانه راهپیمایی ١٣ آبان است افزود: این مراسم بهترین فرصت برای انتقال ارزش‌های انقلاب به دانش آموزان و جوانان نسل‌های جدید است.

 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi