جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۶۹ نفر رسید

یاسوچ- کرونا نیوز- رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد با فوت ۲ بیمار مبتلا به کرونا در۲۴ ساعت گذشته به ۹۶۹ نفر رسید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65090
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۵۱

کرونا :

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۶۹ نفر رسید

 پرویز یزدان‌پناه عصر یکشنبه  در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: هم اکنون ۲۳۰ بیمار در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد ۹۷ بیمار مبتلای قطعی و ۱۵ بیمار هم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانها خدمات درمانی دریافت می کنند.

وی افزود: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۷۵ هزار و ۷۸ نفر بهبود یافته اند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از مجموع۲۸۷ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی در شهرهای یاسوج و دهدشت حدود ۴۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، دنا و چرام بوده است.

یزدان پناه عنوان کرد:پیک جدید بیماری کرونا در برخی مناطق کهگیلویه و بوید احمد به دلیل سیر صعودی تعداد مبتلایان شیوع پیدا کرده است.
وی ابراز داشت: به علت عادی انگاری مردم و رعایت نکردن دستور العمل‌های بهداشتی در جامعه و بی توجهی برخی افراد سهل انگار به خطرات ویروس کووید ۱۹ پیک ششم بیماری کرونا زودتر از موعد پیش بینی شده در کهگیلویه و بویراحمد شیوع پیدا خواهد کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شرکت گسترده مردم در تجمعات، برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین خودداری برخی افراد در استفاده از ماسک موجب شده در نیمه اول آبان شاهد موج جدید بیماری کرونا در استان باشیم که کشندگی آن از پیک‌های قبلی بیشتر است.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi