جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۶۵ نفر رسید

یاسوج-کرونا نیوز- رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت:شمار قربانیان کووید۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد با فوت یک بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته به۹۶۵ نفر رسید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65006
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۵۵

کرونا :

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۶۵ نفر رسید

پرویز یزدان عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: هم اکنون ۲۲۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های معین کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند.

وی افزود: از این تعداد ۱۰۱ بیمار کرونای قطعی و ۱۷ بیمار بد حال  هم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها خدمات درمانی دریافت می کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد:از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۴ هزار و ۸۴۰ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.
یزدانپناه عنوان کرد: از مجموع ۵۲۵ نمونه PCR از دریافت شده از آزمایشگاه‌های سلولی مولکولی شهرهای یاسوج و دهدشت، ۳۸ درصد موارد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، چرام و دنا گزارش شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از احتمال شیوع پیک ششم کرونا در نیمه اول آبانماه خبر داد و گفت: پیک جدید بیماری کرونا در برخی مناطق کهگیلویه و بوید احمد به دلیل سیر صعودی تعداد مبتلایان شیوع پیدا کرده است.
وی ابراز داشت: به علت عادی انگاری مردم و رعایت نکردن دستور العمل‌های بهداشتی در جامعه و بی توجهی برخی افراد سهل انگار به خطرات ویروس کووید ۱۹ پیک ششم بیماری کرونا زودتر از موعد پیش بینی شده در کهگیلویه و بویراحمد شیوع پیدا خواهد کرد.
یزدان پناه به موضوع واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان هم اشاره کرد و گفت: تاکنون بالای ۹۰ درصد فرهنگیان و ۷۳ درصد دانش آموزان ۱۲ سال به بالا در کهگیلویه و بویراحمد واکسینه شده اند و متاسفانه به خاطر برخی تبلیغات سوء و دروغین علیه واکسن بیماری کرونا در فضای مجازی سرعت واکسیناسیون در کهگیلویه و بویراحمد به علت استقبال کم مردم کاهش محسوسی یافته است.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi