جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیش از یک تن انواع مواد مخدر صنعتی در یاسوج امحاء شد

کرونا نیوز-یاسوج- فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از یک تن انواع مواد مخدر صنعتی شامل شامل حشیش، شیشه، بذر خشخاش، شربت متادون و قرص‌های روانگردان که در یکسال اخیر در این استان کشف و جمع آوری شده بود در آخرین روز هفته نیروی انتظامی امحاء شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64994
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

کرونا :

بیش از یک تن انواع مواد مخدر صنعتی در یاسوج امحاء شد

سردار کیقباد مصطفایی روزجمعه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: ازرش ریالی این مقدار مواد مخدر صنعتی امحاء شده بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود:در ۶ ماهه نخست امسال چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد که در این عملیات‌ها ۵۸۴ نفر قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر دستگیر و ۸ باند فعال در زمینه قاچاق مواد مخدر نیز متلاشی شده است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۱۸۶ نفر از سوداگران مرگ دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی ابراز داشت: با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر پارسال بیش از هفت تن ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط و یک هزار و ۸۴۰  مجرم در زمینه مواد مخدر شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

 تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد ۱۵ نفر در راه مبارزه با مواد مخدر شهید و ۱۶ نفر نیز در این راه به درجه جانبازی نائل شده اند.

کهگیلویه و بویراحمد شاهراه ارتباطی استانهای جنوبی به استانهای مرکزی و شمالی کشور است.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi