جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

۳۹۸ هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد 

یاسوج – کرونا نیوز – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماه های محرم و صفر امسال و در قالب طرح ملی اطعام و احسان حسینی ۳۹۸ هزار و ۹۲۷ پُرس غذای گرم بین نیازمندان این استان توزیع شد. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64985
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

۳۹۸ هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد 

قباد مبشری  شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش ملی بخشش ایرانیان برای کمک به نیازمندان کشور کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد برای دومین سال پیاپی آشپزخانه‌ های اطعام و احسان حسینی را در ماه های محرم و صفر امسال راه اندازی کرد. 

وی افزود: هدف از راه اندازی آشپزخانه های اطعام و احسان حسینی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در ماه های  محرم و صفر امسال و سال گذشته پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان بوده است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پخت و توزیع ۳۹۸ هزار و ۹۲۷ پُرس غذای گرم بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد در طرح ملی اطعام و احسان حسینی در ماه های محرم و صفر امسال در ۵۵ آشپزخانه انجام ‌شد. 

مبشری عنوان کرد: ارزش این تعداد غذای گرم تهیه و توزیع شده بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد در ماه‌ های محرم و صفر امسال در قالب  طرح ملی اطعام و احسان حسینی ۱۱۵ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال بوده است. 

وی ابراز داشت: علاوه بر این در ماه ‌های محرم و صفر امسال ۱۷ هزار و ۸۸۱ بسته غذایی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع ‌شد. 

مبشری گفت: نیکوکاران بومی و غیربومی برای کمک به نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد می ‌توانند کمک ‌های نقدی و غیرنقدی خود را به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز نیکوکاری این استان تحویل داده یا از طریق کد دستوری #۸۸۷۷* کمک‌ های نقدی خود را اهدا کنند. 

۴۷ هزار و ۲۶۲ خانوار با جمعیت ۱۱۲ هزار و ۷۹۳ نفر در قالب طرح مددجویی و تبصره ۱۴ از حمایت های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره)  کهگیلویه و بویراحمد بهره ‌مند هستند. 

جشنواره نیرو  و رسانه / اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی درباره تغییر اقلیم و سازگاری
دنبال کنید

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi