جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دولت در کهگیلویه و بویراحمد از توانمندی روحانیون استفاده می کند

یاسوج- کرونا نیوز- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بین مدیران و روحانیت انشقاقی ایجاد شده است و دولت تصمیم دارد در استان از توانمندی روحانیون استفاده بیشتری بکند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64852
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

کرونا :

دولت در کهگیلویه و بویراحمد از توانمندی روحانیون استفاده می کند

سید علی احمدزاده روز دوشنبه در دیدار با ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: سرلوحه کار دولت جهادی و مردمی بودن است که این مهم فرصتی برای تلاش و خدمت برای همه مردم به ویژه اقشار محروم تر است.

وی افزود: اینکه کاری جهادی و انقلابی انجام شود اما روحانیت در آن نقش نداشته باشند امکان پذیر نیست و روحانیت پیشانی معیارهای مذکور است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نماینده ولی فقیه در استان محور حرکت های جهادی و تحولی در استان خواهد بود و به مدیران دستگاه های دولتی سفارش خواهد شد که روحانیت نقش محوری در دیدگاه ما دارند.

احمدزاده ابراز داشت: روحانیت همچون چراغ هدایت است که باید برای ما در صدر قرار گیرد تا به چاه نیفتیم.

وی تاکید کرد: مدیرانی که دیدگاه انان با نظام و رهبری مغایرت دارند، تغییر خواهند کرد زیرا مدیری که به نماز اعتقاد ندارد و یا در مناسبات مذهبی حضور نمی یابد نمی تواند یک مدیر باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: معیار انتخاب مدیران در دستگاه های اجرایی استان پاکدستی، جهادی و مذهبی بودن خواهد بود و تجربه نشان داده مدیرانی با این خصایل در مجموعه های مدیریتی موفق بوده اند.

وی ادامه داد: در زمینه مسائل فرهنگی روحانیت زیر نظر نماینده ولی فقیه باید به میدان بیایند و کمک کنند تا استان از این شرایط بیرون بیاید.

احمدزاده بیان کرد: دسترسی به مبانی دینی همه جا در استان قوی نیست و باید مردم آگاه به احکام الهی شوند به عنوان نمونه جوانی که اقدام به خودکشی می کند از عواقب کار خود شاید مطلع نباشد.

گلودرد و سرفه‌های اُمیکرون را با این دمنوش‌ها ضربه فنی کنید/ قرقره آب نمک در دوران کرونا
دنبال کنید

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازدید ها و تکاپو برای خدمت به مردم باید از شهر ها فراتر رود و به سمت دهستان ها کشیده شود.

وی افزود: کار انتخاب مدیران با حساسیت ویژه ای در حال انجام بوده و به زودی مستقر خواهند شد.

احمدزاده تصریح کرد: برای شهرستان هایی که خیلی از ادارات در ان ها مستقر نیست باید تشریفات قانونی سپری و بستر کار فراهم شود تا ادرات جدید استقرار یابند.

وی ابراز داشت: بنده هیچ تیمی با خود به استان نیاورده ام و برای پست های مدیریتی استان از فرزندان همین استان استفاده خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همه باید کمک کنند تا از فضای سیاسی بیرون بیاییم و جو استان به سمت فضای سازندگی، اجرا و خدمات پیش رود.

وی ادامه داد: تعامل با نمایندگان مد نظر خواهد بود اما طایفه گرایی و بر اساس طایفه نیروهای استان انتخاب نخواهند شد.

احمدزاده تاکید کرد: ۲۱۷ پروژه در سفر اخیر ریاست جمهوری در استان به تصویب رسیده که باید تمامی آن ها تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسند.

وی ابراز داشت: سد تنگ سرخ، وضعیت آبرسانی به چهار شهر استان، چندین بیمارستان ۳۲ تختخوابی و غیره از جمله این موارد هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: وضعیت استان در مسائلی همچون خودکشی، نزاع دسته جمعی، درگیری مسلحانه به ویژه در سه شهرستان بزرگ استان مطلوب نیست و مشکلات فرهنگی بسیاری وجود دارد.

وی تاکید کرد: ۲ پدیده زشت شامل قمه کشی و استفاده از سلاح در استان به زودی با مشارکت و همدلی همه نیروهای متولی برای همیشه از استان جمع خواهند شد.

تنش آبی در ۶ شهر کهگیلویه وبویراحمد/مصرف آب بیشترازمیانگین کشوری
دنبال کنید

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi