یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار: رسانه ها فرهنگ حمایت از سرمایه گذاری را ترویج دهند

یاسوج- کرونا نیوز- استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری و نقشی که در تقویت معیشت مردم دارد از رسانه ها خواست نسبت به ترویج فرهنگ حمایت از سرمایه گذاری همکاری لازم را داشته باشند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64825
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۵۱

کرونا :

استاندار: رسانه ها فرهنگ حمایت از سرمایه گذاری را ترویج دهند

به گزارش کرونا نیوز، سید علی احمدزاده روز یکشنبه در نشست خبری با اهالی رسانه استان یکی از موانع کاری برای سرمایه گذاری در استان را نداشتن آگاهی لازم از تاثیرات و پیامدهای حضور سرمایه گذاران در منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: در کنار ایجاد بنگاه های زودبازده باید نگاه آینده نگرانه تری در خصوص سرمایه گذاری های بزرگ و درازمدت داشته باشند.

وی افزود: مشکل بزرگ در استان بحث اشتغال است که در این زمینه باید بستری فراهم شود تا سرمایه گذار با خیالی آسوده در استان سرمایه گذاری کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نگاه باید کارکردی باشد و از سرمایه گذار حمایت کنیم زیرا زمانی که سرمایه گذار در استان احساس ناامنی کند دیگر حاضر به سرمایه گذاری نیست.

احمد زاده ابراز داشت: سیاست دولت تغییر و تحول در معیشت مردم استان است که باید درآمد پایدار ایجاد کرد و به سمت ایجاد صنایع بزرگ گام برداریم.

ملاک انتخاب مدیران نیروهای ارزشی توانمند است

احمدزاده ادامه داد: نیروهای ارزشی، جهادی، دست پاک و مردمی برای مدیریت های استان انتخاب خواهند شد که دولت را قبول داشته باشند و به دنبال مال اندوزی نباشند.

وی بیان کرد: افرادی که مقبولیت عام داشته و حتی الامکان از خانواده ایثارگران یا شهدا باشند در مدیریت های استان بکار گرفته می شوند .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد که به دنبال افرادی هستیم که کارامد تر باشند و ترجیحا از نیروهای کارآمد درون استانی استفاده خواهد شد.

طایفه گرایی در انتصابات لحاظ نمی شود

احمدزاده تاکید کرد که به طایفه گرایی اعتقادی ندارم و انتخاب مدیران در کهگیلویه و بویراحمد طایفه ای نخواهد بود ،ملاک نیروهای ارزشی و جمعی کارآمد اساس کار خواهد بود تا در فضایی آرام زمینه اشتغال و توسعه استان فراهم شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از جریان های مخالف دولت نیز نیرو انتخاب می شود و نیروهای جوان و میانسال در مدیریت ها گماشته خواهند شد. همه مناطق استان در انتخاب مدیران دیده خواهند شد و باید رسانه ها هم کمک کنند تا مدیران به حاشیه نروند.

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۰۳ نفر رسید
دنبال کنید

من به نقد رسانه ها نیازمندم

احمدزاده تصریح کرد: رسانه ها قشری هستند که دنبال مسائل مادی نیستند و رشد و ترقی جامعه مد نظر آن هاست. عمده نظرات رسانه ها در کارهای بنده استفاده خواهد شد و با کمک خبرنگاران به دور از حاشیه استان رشد خواهد کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فضای استان را به سمت سیاست زدگی نبرید و کمک کنید تا برای مردم کار انجام شود و جو به سمت اشتغال و کار پیش برود.

احمدزاده افزود: از مدیران و دستگاه های اجرایی می خواهم نسبت به نقد رسانه ها که صدا و دغدغه مردمی است صبور باشند.

وی تصریح کرد: رسانه ها زبان مردم هستند و هرجا بخواهید علیه مسئولان فریاد بزنید و کسی حق مواخذه خبرنگاران را ندارد ولی از رسانه ها می خواهم در نقد مدیران انصاف داشته باشند.

اتمام و بهره برداری از طرح های نیمه تمام اولویت دولت 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: اتمام و بهره برداری از طرح های نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد در بخش های مختلف از جمله در حوزه آب، پتروشیمی، راه، صنعت و سدهای در حال ساخت استان از اولویت های مهم دولت است.

وی ادامه داد: در سفر اخیر ریاست جمهوری ۲۱۷ طرح زیربنایی، زیرساختی و توسعه محور برای عبور از محرومیت ها و توسعه متوازن کهگیلویه وبویراحمد به تصویب رسیده است که در این باره به دنبال ایجاد درآمد پایدار برای مردم این منطقه هستیم.

احمدزاده بیان کرد: پتروشیمی دوم گچساران در حال اجراست و اجرای پتروشیمی سوم نیز آغاز خواهد شد. همچنین پیشنهاد تاسیس پترو پالایشگاه در استان داده شده و به دنبال این هستیم سهم استان در زمینه های پتروشیمی گرفته شود.

سند آستان مقدس بانوی کرامت صادر شد
دنبال کنید

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: یکی از مشکلات موجود برای فعالیت سرمایه گذارها در استان بحث تردد است که می طلبد در شهر یاسوج حداقل ۲ بار در روز پرواز وجود داشته باشد.

وی عنوان کرد: باید فرودگاه دهدشت نیز ایجاد شود و در گچساران نیز پرواز شب صورت گیرد تا شاهد رونق هر چه بیشتر استان بشیم. 

اختیارم دست هیچ کس نیست

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای مسائل استان اختیارم دست هیچ کس نیست و درست است که نمایندگان به مردم قول خدمت داده اند و من با ان ها تعامل خواهم داشت.

احمدزاده عنوان کرد: همه مردم استان مستحق خدمت هستند و نباید هیچ کوتاهی صورت بگیرد. جو استان باید به سمت کار و اشتغال برود و به سمت و سوی سیاست زدگی سوق داده نشود.

ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد

احمدزاده با اشاره به سفر اخیر خود به روستای سیلاب و کلوار مارگون، اظهار داشت: از سازمان جهاد کشاورزی استان خواسته شده شبکه آبرسانی برای باغات در این روستا ایجاد کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید با ارائه تسهیلات به مردم در زمینه های پرورش دام و طیور، صنایع دستی و هر انچه که این روستا و دیگر روستاهای استان ظرفیت دارند اشتغالزایی کنیم.

کارخانه قند یاسوج دوباره احیا می شود

امروز در شورای تامین استان موضوع کارخانه قند یاسوج مطرح شد که این کارخانه راکد قند یاسوج به ستاد اجرایی فرمان امام واگذار شده است.هیات مدیره این کارخانه به زودی انتخاب می شود تا هر چه سریع تر کارگران به سر کار خود برگردند.

 وی ابراز داشت: ۵۱ درصد سهام این کارخانه متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ه) است و ستاد اجرایی سه نفر از پنج نفر هیات مدیره را انتخاب خواهد کرد.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi