چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

۷۰ برنامه برای هفته ملی کودک در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است 

یاسوج – کرونا نیوز – مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۰ برنامه برای هفته ملی کودک امسال در این استان پیش بینی شده که با همکاری برخی دستگاه های اجرایی استان از جمله استانداری، آموزش و پرورش و صداوسیما اجرا می شوند. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64785
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶

کرونا :

۷۰ برنامه برای هفته ملی کودک در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است 

به گزارش کرونا نیوز، کبری اخلاقی نیا روز شنبه در نشست خبری بمناسبت هفته ملی کودک در یاسوج اظهار داشت: این برنامه ها در قالب ۲۰ عنوان بوده و مربوط به بخش های فرهنگی، ادبی و هنری است. 

وی افزود: اجرای این برنامه ها به صورت مجازی، پیامکی و یا در مراکز ثابت فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.  

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی از این برنامه ها شامل مهرواره پیامکی «بزرگترین آرزوی من»، مهرواره «در دوران کرونا پیام آور سلامتی باشیم»، مهرواره نقاشی و پوستر «زمین ما سرسبزتر از دیروز»، مهرواره عکاسی «کودک و خنده»، تجلیل از پنج عضو برگزیده بین المللی کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد، بازدید از کانون اصلاح و تربیت یاسوج، بازدید از بخش اطفال بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج، برگزاری نشست خبری و تجلیل از خانواده شهید نوجوان در یاسوج است. 

اخلاقی نیا عنوان کرد: هفته ملی کودک امسال از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه بوده و شعار آن نیز «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» است. 

وی ابراز داشت: تاکنون ۷۰۰ نفر در کانون های زبان وابسته به کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد نام نویسی کرده اند که این تعداد شامل پسران و دختران رده های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال است. 

اخلاقی نیا گفت: ۲ کانون زبان وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرهای یاسوج و گچساران وجود دارد و ترم زمستان  کانون های زبان این استان نیز حضوری است. 

وی اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ۲۰ مرکز فرهنگی و هنری دارد که از این تعداد ۱۱ مورد ثابت،  هفت مورد سیار و ۲ مورد نیز پستی است. 

خیانت‌های تمام‌نشدنی در شهرداری دهدشت! وقتی نیروهای خدماتی شهرداری به نیروی اداری تبدیل شدند/ چه کسی پاسخگوی سیمای نازیبای دهدشت است؟
دنبال کنید

اخلاقی نیا افزود: کهگیلویه و بویراحمد دارای هفت کتابخانه سیار روستایی وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi