چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

۶۵ درصد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد واکسینه شدند

یاسوج- کرونا نیوز- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۶۵ درصد از دانش اموزان استان مقابل بیماری کووید ۱۹واکسینه شده اند که ۱۵ درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64776
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴

کرونا :

۶۵ درصد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد واکسینه شدند

هادی زارع پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اطهار داشت: روند واکسیناسیون دانش اموزان در استان مطلوب است و انتظار می رود خانواده ها برای اجرای طرح واکسیناسیون دانش اموزان مشارکت بیشتری با مدارس داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش تصریح کرد: ۱۳ هزار و ۹۹۶ نفر از فرهنگیان استان تاکنون در مرحله نخست واکسینه شده اند و تنها سه درصد از فرهنگیان واکسینه نشده اند که کار تزریق واکسن برای آن ها در دستور کار است.

وی ادامه داد: کلاس های درس در ۴۱ درصد از مدارس استان به صورت حضوری تشکیل شده است زیرا که حدود یک هزار و یک مدرسه زیر ۱۵ نفر دانش آموز در استان وجود دارد.

واکسن ‌های مختلفی در کهگیلویه و بویراحمد تزریق می شود و برای دانش آموزان ۱۵ سال به بالای این استان واکسن از نوع سینوفارم در نظر گرفته شده است.

مدارس کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور از آبان ماه امسال به صورت تدریجی بازگشایی می ‌شوند. 

حضور دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مدارس با داشتن کارت واکسن کرونا امکان پذیر بوده و باید شیوه نامه ‌های  بهداشتی از جمله ماسک زدن و حفظ فاصله فیزیکی نیز از سوی آنان رعایت شود. 

۱۷۱ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در سال تحصیلی جدید در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi