سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

نگاه ویژه‌ نماینده مردم گچساران و باشت به امنیت در گچساران

به گزارش کرونا نیوز ؛ سیدناصر حسینی‌پور، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی طی دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی گچساران در آستانه فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: امروز امنیت در ابعاد مختلف به ویژه در حوزه اجتماعی اولین و مهم‌ترین خواسته و مطالبه جامعه بوده و این مهم در صورت تحقق آرامش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64738
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

کرونا :

نگاه ویژه‌ نماینده مردم گچساران و باشت به امنیت در گچساران

به گزارش کرونا نیوز ؛ سیدناصر حسینی‌پور، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی طی دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی گچساران در آستانه فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: امروز امنیت در ابعاد مختلف به ویژه در حوزه اجتماعی اولین و مهم‌ترین خواسته و مطالبه جامعه بوده و این مهم در صورت تحقق آرامش و آسایش روانی یک جامعه را رقم می‌زند.

حسینی‌پور افزود: بدون شک تحرک و شتاب و تعالی کشور در تمامی ابعاد و بخش‌های مختلف جز با فراهم شدن امنیت در جامعه مسیر نمی‌شود.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گچساران یکی از شهرهای مهم و بزرگ استان بوده که حفظ امنیت کنونی آن نتیجه تلاش‌های دلسوزانه و تخصصی نیروی انتظامی این شهرستان است.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: ما در کنار شما نیروهای دلسوز و بی‌ادعای انتظامی هستیم زیرا امنیت اجتماعی در یک جامعه گامی مهم و بسترساز برای توسعه همه جانبه در شهرستان است.

سیدعلی موسوی فرمانده انتظامی گچساران نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: وقتی یک نماینده نگاه ویژه‌ای به امنیت داشته باشد، بدون شک مابقی مشکلات در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی با روند و شکل بهتری برطرف می‌شود.

موسوی با اشاره به بخشی از عملکرد نیروی انتظامی گچساران و بیان اینکه بسیاری از مشکلات رو می‌توان از روش اجتماعی حل کرد، عنوان کرد: با توسل به قوه قهریه می‌توان برخی مشکلات را حل کرد اما حل مشکلات و معظلات با استفاده از راه‌کار اجتماعی ماندگاری و پایداری بیشتری دارد.

شهردار گچساران : نظام مهندسی برای کاری که انجام نمی دهد پول می گیرد
دنبال کنید

فرمانده انتظامی گچساران گفت: با وجود اینکه گچساران یکی از حساس‌ترین شهرهای استان است اما امروز ما در خصوص امنیت و آسایش اجتماعی جز شهرستان‌های اول یا دوم هستیم.

موسوی در ادامه گفت: در دوره‌ای گچساران در بحث نزاع‌های دسته جمعی رتبه اول استان را داشت اما امروز در این مقوله آخرین شهرستان استان هستیم.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi