چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار: مدرسه کپری در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد

یاسوج- کرونا نیوز- استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهوری به استان و مطرح شدن موضوع مدارس کپری ،گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده مدیران و همکاری خوب خیرین چیزی به عنوان مدرسه کپری در این دیار نداریم .

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64647
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

به گزارش کرونا نیوز ، علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد شامگاه دوشنبه در دیدار حمعی از مدیران آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان  هدف از این دیدار را پیگیری دستور اکید و فوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در سفر استانی به استان مبنی برحذف مدارس کپری برشمرد.

استاندار  افزود: براساس آمار مستند و ارائه شده از سوی مسئولان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد  هیچ مدرسه کپری در این استان وجود ندارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تهیه گزارش دقیق از وضعیت مدارس استان از سوی مسئولان اداره کل آموزش و پرورش، ارائه به استاندار و ارسال آن به مرکز شد.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه سال تحصیلی آغاز شده است باید شرایط برای حضور دانش آموزان و فرهنگیان با بهترین کیفیت و امکانات مهیا شود.

احمد زاده عنوان کرد: فرهنگیان به عنوان فرهیختگان جامعه نزد همگان از ارزش والایی برخوردار هستند زیرا این قشر بنیان گذار و بانی اصلی فرهنگ و تمدن هستند.

احمد زاده با تاکید بر اینکه وجود مدارس کپری در استان براساس گزارش اشتباه یا ارائه اشتباه مطلب و برداشت نادرست بوده است، افزود: شاید هم در بازدید از  مدارس سنگی استان چنین اصطلاحی به کار برده شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت برگزاری نشست شورای آموزش و پرورش در هفته آینده با توجه به آغاز سال تحصیلی تاکید کرد و گفت: باید استاندارد سازی لازم در مدارس استان به ویژه مدارس سنگی و کانکسی جهت رفاه حال دانش آموزان و جامعه فرهنگی استان انجام شود.

احمد زاده بیان کرد: باتوجه به اینکه ۲۰ درصد از مدارس کانکسی استان امکان تبدیل شدن به مدارس ساختمانی را دارند باید شرایط برای عملیاتی شدن این مهم فراهم شود.

درخشش دختران ورزشکار نفت و گاز گچساران در المپیاد مناطق نفتخیزجنوب
دنبال کنید

وی تاکید کرد: نباید هیچ دانش آموز واجب التعلیمی به دلیل نبود زیرساخت های ارتباطی، مشکلات مالی و کرونا از تحصیل بازبماند.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi