یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تیم های راه یافته به نیمه نهایی هندبال مردان جوانان کشور مشخص شدند 

یاسوج – کرونا نیوز – رییس هیأت هندبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی رقابت های هندبال مردان رده سنی جوانان باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور و انتخابی تیم ملی در شهر یاسوج مرکز این استان مشخص شدند. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64575
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴

کرونا :

تیم های راه یافته به نیمه نهایی هندبال مردان جوانان کشور مشخص شدند 

مصطفی پارسایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: این دوره از رقابت ها با حضور ۱۸ تیم از سراسر کشور و به مدت  یک هفته از ۶ تا ۱۲ مهرماه ۱۴۰۰ در شهر یاسوج برگزار می شود. 

وی افزود: پس از برگزاری مرحله حذفی این دوره از رقابت ها تکلیف تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی مشخص شد. 

رییس هیأت هندبال کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چهار دیدار در پنجمین روز این دوره از رقابت ها برگزار شد و تیم های فرازبام خائیز  دهدشت «الف»، قصر نشاط بهبهان، درخشان کویر گرمسار سمنان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با برتری مقابل حریفان خود به مرحله  نیمه نهایی صعود کردند. 

پارسایی عنوان کرد: فرازبام خائیز دهدشت «الف» با نتیجه ۳۱ بر ۲۱ زغال سنگ طبس را مغلوب کرد، قصر نشاط بهبهان با حساب ۲۷ بر ۲۰ بر ذوب آهن اصفهان غلبه کرد، درخشان کویر گرمسار سمنان با نتیجه ۳۲ بر ۲۵ آکادمی اندیشه شهرکرد را شکست داد و فولاد مبارکه سپاهان  اصفهان نیز با حساب ۳۰ بر ۲۵ از سد شهرداری ساوه گذشت. 

وی ابراز داشت: عصر امروز (یکشنبه) و در مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت ها فرازبام خائیز دهدشت «الف» با فولاد مبارکه سپاهان  اصفهان و قصر نشاط بهبهان با درخشان کویر گرمسار سمنان به مصاف یکدیگر می روند. 

پارسایی گفت: تیم های بازنده این ۲ دیدار صبح فردا (دوشنبه) بازی رده بندی و تیم های برنده نیز بازی پایانی این دوره از رقابت ها را برگزار می کنند. 

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف بیش از ۵۰ هزار نفر است. 

کارگردانی با سر و صورت باندپیچی شده/ تصادف مانع ادامه راهم نمی شود
دنبال کنید

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi