پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۴۶ نفر رسید

یاسوج- کرونا نیوز- رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد با فوت یک بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته به مرز ۹۴۶ نفر رسید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64450
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۴۶ نفر رسید

پرویز یزدان پناه شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: بیش از ۲۳۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های معین کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند.

وی افزود: از این تعداد ۱۲۰ بیمار کرونای قطعی و ۱۹ بیمار هم به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها خدمات درمانی دریافت می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۱ هزار و ۷۱۵ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.
یزدان پناه عنوان کرد: از مجموع ۴۱۸ نمونه PCR از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج و دهدشت ۲۸ درصد موارد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت مربوط به شهرستان بویراحمد بوده است.

وی از مردم  خواست بیماری کرونا و قدرت کشندگی این بیماری را جدی بگیرند و با پرهیز از عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی حتما از ماسک استفاده کرده و از شرکت در تجمعات، دورهمی‌ها و همچنین از رفتن به سفرهای غیرضروری و مکان‌های پر خطر مثل مراکز بهداشتی و درمانی، آرمستانها، پارک‌ها و بازار خودداری کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  افزایش روزانه تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا در کهگیلویه و وبویراحمد را نتیجه بی توجهی عده‌ای از مردم به شیوه نامه‌های بهداشتی و عادی انگاری بیماری کرونا دانست.

وی افزود:تا زمانی که بیشاز ۷۰ درصد جامعه واکسینه نشوند، همه باید دستور العمل های بهداشتی را به طور جد رعایت کنند.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi