پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نماینده مجلس:هیچ بهانه ای برای کوتاهی در خدمت‌رسانی به مردم وجود ندارد

یاسوج- کرونا نیوز- نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ بهانه ای از سوی مدیران اجرایی برای کوتاهی در خدمت رسانی به مردم وجود ندارد زیرا که سه قوه نهایت همکاری و تعامل را با همدیگر دارند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64406
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۵۲

کرونا :

نماینده مجلس:هیچ بهانه ای برای کوتاهی در خدمت‌رسانی به مردم وجود ندارد

سید ناصر حسینی روز سه شنبه در حاشیه آئین تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: استعداد ها و ظرفیت های زیادی در استان وجود دارد اما به خاطر نبود یک مدیریت عدالت محور در برنامه ریزی ها هدر رفته اند.

وی افزود: ظرفیت های نیروی انسانی کهگیلویه و بویراحمد نیز بسیار بالاست و انتظار می رود در حاکمیت دیده شوند و از  این قابلیت ها بخوبی استفاده شود.

حسینی ابراز داشت: تعداد بیکاران در استان زیاد است در حالی که ۸۰ درصد کارکنان پتروشیمی گچساران غیر بومی هستند.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نفت و گاز گچساران و صنایع پایین دستی از ظرفیت های این شهرستان است که به خوبی از آن استفاده نشده است.

وی با اشاره به معرفی استاندار جدید، عنوان کرد: استاندار مستقل است و کار نمایندگان مجلس عملا نظارت و قانون گذاری است اما مسئول آب و نان و رسیدگی به تمام امورات مردم استان هستند.

حسینی ابراز داشت: نمایندگان استان دنبال سهم خواهی و کیسه دوختن برای منافع شخصی خود نیستند و استاندار جدید مناطق مختلف استان همچون دیشموک ، بهمئی، گچساران، کهگیلویه و غیره را با یک چشم می بیند.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: حسین کلانتری از استانداران با اخلاق و باتقوا در دولت قبلی بوده اند که می طلبد از ظرفیت ایشان در یک جای خوب در یک مسئولیت جدید در دولت سیزدهم استفاده شود.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi