جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کهگیلویه و بویراحمد با وجود ذخایر فراوان فقیر است

یاسوج- کرونا نیوز- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با وجود داشتن منابع و ذخایر فراوان اما فقیر است و از محرومیت رنج می برد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64403
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۵۱

کرونا :

کهگیلویه و بویراحمد با وجود ذخایر فراوان فقیر است

سید علی احمدزاده روز سه شنبه در حاشیه آئین تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: از اعتماد دولت مردمی سیزدهم که نسبت برای انتخاب اینجانب اعتماد کرده و این توفیق برای خدمت گذاری به مردم نصیب من شد خدا را سپاسگزارم.

وی افزود: فقر و محرومیت مضاعف در این استان بیداد می کند که با استفاده از تجارب و با همدلی مردم این استان در صدد رفع آن ها گام هایی برداشته می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۶۸ درصد مردم این استان جوان هستند و باید با بهره گیری از توان و ظرفیت آن ها برای کمک به توسعه استان استفاده شود.

احمدزاده عنوان کرد: امکان توسعه سرمایه گذاری در بخش های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود و بروکراسی اداری در این زمینه تا حد ممکن کاهش یابد.

وی تاکید کرد: لازم است که از ظرفیت نیروهای با تجربه استان برای پیشرفت استان و رونق تولید و اشتغال در آن استفاده بیشتری شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: چهره سه شهر بزرگ استان شامل یاسوج، گچساران و دهدشت به همت شهرداران این شهرها زیبا سازی شود.

استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مسائل و مشکلات متعددی در دوران خدمت اینجانب در استان وجود داشت که از جمله ان ها می توان به زلزله سی سخت، سیلاب، کرونا، بحث بنزین، اعتبارنامه نماینده گچساران و اتش سوزی جنگل ها و مراتع اشاره کرد.

حسین کلانتری افزود: برای رفع این مسائل و مشکلات به همراه مجموعه مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از هیچ تلاش و اقدامی دریغ نکرده ام.

قرارداد شش بازیکن جدید در نفت و گاز گچساران نهایی شد+تصاویر و سوابق
دنبال کنید

وی ابراز داشت: یکی از فرزندان توانمند و شایسته کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استاندار جدید این استان انتخاب و معارفه شد و انتظار می رود همگان نهایت همکاری و تعامل را با ایشان داشته باشند.

کلانتری بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد در برخی شاخص ها جزو سه استان برتر کشور بوده و حتی رشد ۲۰۰ درصدی اعتبارات را داشته است.

وزیر کشور ظهر امروز وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد و عصر سه شنبه با حضور در شورای اداری استان آیین تکریم و معارفه استاندار انجام شد.

هیات وزیران در جلسه مورخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به  سید علی احمدزاده به عنوان استاندار منتخب کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد داد.

در جلسه امروز از خدمات حسین کلانتری استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi