شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرایط زلزله زدگان سی سخت در آستانه فصل سرما مطلوب نیست

یاسوج- کرونا نیوز- نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: سال گذشته زلزله ۵.۶ دهم ریشتری سبب تخریب بسیاری از خانه های مردم سی سخت شده است و هم اینک در آستانه فصل سرما وضعیت خوبی ندارند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64390
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵

مهدی روشنفکر روز سه شنبه در حاشیه نشست تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: رسیدگی به شرایط و وضعیت زلزله زدگان سی سخت در دستور کار قرار گیرد زیرا که به فصل سرد نزدیک می شویم.

وی افزود: درخواست افزایش تسهیلات و امهال تسهیلات بانکی برای زلزله زدگان سی سخت مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد بکرترین جنگل ها و پر تراکم ترین مراتع را در زاگرس دارد.

روشنفکر بیان کرد: طی چند سال اخیر بیش از صدها هکتار از این جنگل ها در آتش سوخته است با توجه به شرایط خشن و کوهستانی استان، نیاز به چندین فروند بالگرد وجود دارد.

وی ادامه داد: از رئیس جمهور و وزیر کشور تشکر می کنم که توانمندی ها و منابع انسانی این استان را درک کرده و یکی از چهره های انقلابی و با تجربه را به عنوان استاندار این استان معرفی کردند.

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئوایت های متعدد ملی به ایشان پیشنهاد شده بود اما خدمت به مردم این استان را بر دیگر مسئولیت ها ترجیح دادند.

روشنفکر بیان کرد: احمدزاده سوابق مدیریتی فراوان داشته که کارنامه وی درخشان بوده و بدون حاشیه خدمتگزار مردم بوده است.

وی ادامه داد: حسین کلانتری استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دو سال گذشته به جد تلاش کردند و با برنامه پای کار بودند و مدیریت انسانی و اخلاقی از خود به یادگار گذاشتند.

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت های این استان از نظر منابع طبیعی و مواهب الهی نسبت به سایر استان ها بسیار بیشتر است که از جمله ان ها ۲۰ درصد نفت و گاز کشور، ۱۰ درصد آب های روان، گیاهان دارویی، جنگل های فراوان است.

«چند روایت معتبر» از مادران شهدا در قاب تلویزیون
دنبال کنید

وی افزود: همچنین در منابع انسانی نیز سرآمد هستیم اما وجود همه این ظرفیت، کهگیلویه و بویراحمد در محرومیت ها، رتبه سوم را دارد.

وی تاکید کرد: ارتباط و تعامل بسیار خوبی در میان نمایندگان استان وجود دارد و هر جایی که نیاز بود، می توان از این ظرفیت نمایندگان برای از بین بردن محرومیت های استان استفاده کرد.

روشنفکر عنوان کرد: انتظار نمایندگان استان از استاندار جدید تهیه سند توسعه استان، مبارزه با فساد، شایسته سالاری و شایسته گزینی، رفع بیکاری، کاهش آسیب های اجتماعی، توجه به ظرفیت بانوان و جوانان است.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi