پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کهگیلویه و بویراحمد با موفقیت از چالش های امنیتی عبور کرد

یاسوج- کرونا نیوز- معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ارایه گزارشی از چالشهای فرهنگی، سیاسی و امنیتی استان در ۲ سال گذشته تاکید کرد: وفاق و همدلی مدیران حاکمیتی، مدیریت اصولی و منطقی باعث عبور موفق استان از تمامی مشکلات شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64378
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

کهگیلویه و بویراحمد با موفقیت از چالش های امنیتی عبور کرد

به گزارش کرونا نیوز، احد جمالی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: با توجه به اتفاقاتی که سال ۸۶ در ماجرای سهمیه بندی بنزین رخ داد، در سهمیه بندی بنزین  در سال ۹۸  اطلس امنیتی اینگونه  نشان می داد که کهگیلویه و بویراحمد باید در زمره استانهای قرمز و حساس  کشور باشد.

وی ادامه داد: با مدیریت شورای تامین و در راس آن حسین کلانتری استاندار، در سهمیه بندی بنزین در سال ۹۸ این استان  حتی یک نفر تلفات انسانی نداشت.

جمالی مدیریت انتخابات مجلس شورای اسلامی  در ۲ اسفندماه سال ۹۸ را نیز از چالش های استان عنوان کرد و گفت: نگاه  وضعیت امنیتی استان و سوابق انتخابات نشان دهنده این است که دست کم چهار شهرستان استان قرمز بودند ولی به لطف خداوند وفاق و همدلی بی نظیری که در بین نیروهای حاکمیتی استان و نماینده ولی فقیه وجود داشت باعث شد بدون کوچکترین مساله ای انتخابات به انجام رسید.

وی افزود: صاحب نظران معترفند انتخابات ۹۸ یکی از بهترین انتخابات های استان بود.پس از انتخابات هم تنها یک اعتبارنامه در سطح کشور رد شد که مربوط به این استان بود که این موضوع نیاز به مدیریت خاصی داشت و بدون هیچ مساله امنیتی موضوع به پایان رسید.

جمالی تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری ، شوراهای شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی باشت و گچساران مسائل خاص خود را داشت آنچنان که بر اساس سوابق، انتخابات شورا ، گاهی در این استان حتی تلفات جانی داشته است که با مدیریت اصولی  به خیر و صلاح به پایان رسید.

پخش مستقیم دیدار نفت و گاز گچساران و تراکتورسازی تبریز
دنبال کنید

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به آتش سوزی گسترده در سطح جنگل ها و چالش هایی که همزمان با کرونا در این استان به وجود آمد گفت: علاوه بر کرونا زلزله ۵.۶ ریشتری شهر سی سخت را هم داشتیم که حتی یکی مورد سرقت در منطقه زلزله زده گزارش نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات زیر ساختی استان ،پس از شیوع ویروس کرونا ، کهگیلویه و بویراحمد نخستین استانی بود که امکانات و شرایط خود را برای مدیریت و پیشگیری از کرونا آماده کرد وعملکرد استان هم  موفق بود و به وضعیت بحرانی نرسید.

احمد وحیدی امروز سه شنبه پس از ورود به فرودگاه یاسوج مورد استقبال استاندار و اعضای شورای تامین قرار گرفت.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، حضور در گلزار شهدا ، شرکت در نشست شورای اداری و انجام آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید و نشست با شورای تامین از جمله برنامه های اعلام شده سفر وزیر کشور به یاسوج  بود.

هیات وزیران در جلسه مورخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به  سید علی احمدزاده به عنوان استاندار منتخب کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد داد.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi