چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

رتبه بندی فرهنگیان جزو اولویتهای اصلی وزارت آموزش و پرورش است 

یاسوج – کرونا نیوز – قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور و نماینده وزارت آموزش و پرورش در پروژه مهر کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضوع مهم رتبه بندی فرهنگیان جزو اولویت های اصلی مسئولان این وزارتخانه بوده و با جدیت نیز در حال پیگیری است. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64250
تاریخ انتشار : شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

رتبه بندی فرهنگیان جزو اولویتهای اصلی وزارت آموزش و پرورش است 

به گزارش کرونا نیوز، اسماعیل بحری زاده روز شنبه در آیین نمادین نواختن زنگ مهر و مقاومت و بازگشایی مدارس در دبیرستان دخترانه شاهد شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: شبکه ملی شاد بروز رسانی شده و نسبت به سال های قبل دارای قابلیت های متنوع و متفاوتی برای استفاده دانش  آموزان و معلمان کشور و این استان است. 

وی افزود: ارائه آموزش به دانش آموزان کشور و کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی جدید از طریق شبکه ملی شاد با ۱۷ برنامه و فرآیند انجام می شود. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج نیز در این آیین گفت: تعلیم، تربیت و علم آموزی ریشه در مبانی دین مبین اسلام و کتاب های آسمانی دارد. 

آیت الله سید نصیر حسینی اظهار داشت: بهترین روش تربیتی شناخت اهداف تربیت است که فرهنگیان متولی آن هستند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: فرهنگیان اساسی ترین نقش را در تدوین مکتب  تربیتی و فرهنگی ایفا می کنند. 

احد جمالی اظهار داشت: تلاش و همت متولیان امر و مسئولان اجرایی کشور برای احقاق حقوق فرهنگیان قابل تقدیر است. 

وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت ها و استعدادهای ویژه ای در زمینه نیروی انسانی دارد که تاکنون نیز بارها در عرصه ملی تجلی یافته  است. 

جمالی بیان کرد: آموزش و پرورش شاخص اصلی توسعه هر کشور بوده و رقابت کشورهای دنیا برای پیشرفت نیز مستلزم توجه بیشتر به نیروهای انسانی در آموزش و پرورش است. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ با حضور ۱۷۱ هزار دانش آموز در سه هزار مدرسه و ۹ هزار کلاس درس همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد. 

آب گیری کامل طرح تغذیه مصنوعی ناصرآباد گچساران
دنبال کنید

هادی زارع پور اظهار داشت: ۵۲ درصد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی جدید پسر و ۴۸ درصد نیز دختر هستند. 

وی افزود: ۸۱ درصد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مدارس دولتی، ۱۹ درصد در مدارس غیردولتی، ۶۵ درصد در مناطق شهری و ۳۵ درصد نیز در روستاها تحصیل می کنند. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سال تحصیلی جدید با توجه به شرایط کرونایی کلاس های درس در این استان به  صورت حضوری، غیرحضوری و ترکیبی برگزار می شود. 

زارع پور عنوان کرد: برگزاری کلاس های درس روستایی و عشایری با جمعیت دانش آموزی کمتر از ۱۵ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به صورت حضوری و کمتر از ۳۰ نفر نیز از هفته سوم و چهارم مهرماه امسال به صورت حضوری است. 

وی ابراز داشت: هزار باب مدرسه کهگیلویه و بویراحمد در قالب سه هزار و ۳۷۰ کلاس درس معادل ۴۱ درصد کلاس های درس این استان  ۱۵ و کمتر از ۱۵ نفر جمعیت دانش آموزی دارند. 

زارع پور گفت: مدارس کمتر و بالای ۳۰۰ نفر جمعیت دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب از نیمه اول و دوم آبان ماه امسال پس از گروه بندی حضوری می شوند. 

وی اظهار داشت: آموزش تلویزیونی، فضای مجازی در شبکه ملی شاد و توزیع درسنامه از دیگر برنامه های آموزشی و تربیتی برای  دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد همراه با کلاس های درس حضوری است. 

زارع پور افزود: کلاس های درس مهارتی، فنی و حرفه ای و کاردانش در کهگیلویه و بویراحمد از مهرماه امسال حضوری خواهد بود. 

وی بیان کرد: مدارس ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد مجازند یک روز در هفته آموزش حضوری برای پایه اول برگزار کنند. 

چالش برق‌رسانی به مسکن ملی دهدشت/ پیشرفت پروژه به 96 درصد رسید، برق باز هم نرسید
دنبال کنید

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi