یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۷۰ طرح راهسازی و بهسازی جاده‌ ای در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست

یاسوج- کرونا نیوز- مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت:هم اکنون ۷۰ طرح راهسازی و بهسازی جاده‌های ارتباطی اعم از جاده‌های روستایی و راه‌های فرعی در این استان در دست اجرا است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64218
تاریخ انتشار : جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

۷۰ طرح راهسازی و بهسازی جاده‌ ای در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست

به گزارش کرونا نیوز، محمد حسین نصیری راد روز جمعه در آیین کلنگ زنی جاده ارتباطی روستایی سیب مداب و بیدسردره از توابع شهرستان بویراحمد گفت:مهمترین این طرح ها جاده ملی پاتاوه دهدشت است که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

وی افزود:جاده ارتباطی روستایی سیب مداب و بیدسردره سالها بود که مشکلاتی را برای مردم این منطقه بوجود آورده بود.

مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمدبیان کرد: این طرح راهسازی به طول چهار کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۸۳ میلیارد ریال اجرا می‌شود.
 نصیری راد مدت زمان اجرای این طرح را هشت ماه اعلام کرد و عنوان کرد: با تکمیل و بهره برداری این جاده علاوه بر رفع مشکل تردد عشایر منطقه، چهار روستای سیب مداب، بید و سر دره در شهرستان بویراحمد با ۸۰ خانوار از جاده ارتباطی مناسب بهره مند می‌شوند.
نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی هم در این آیین  گفت: خدمت به مردم امری مقدس و ارزشمند است و حقیقتاً باید به این مردم شریف خدمت بی‌منت ارائه داد و مدیران و مسئولان در نظام جمهوری اسلامی همواره باید در جهت تحقق و برآورده کردن نیازهای این مردم قدم بردارند.  

مهدی روشنفکر با اشاره به اینکه این طرح سال‌های سال خواست مردم این منطقه بوده است افزود: روستاهای سیب مداب و بید سردره بعد از گذشت چندین سال از انقلاب اسلامی از داشتن جاده ارتباطی محروم بوده‌اند.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:امیدواریم این طرح در زمان تعیین شده به بهره برداری برسد تا مشکلات ارتباطی مردم این منطقه کاسته شود.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi