شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیش از ۷۰ هزار بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافتند

یاسوج-کرونا نیوز-رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج- گفت: افزون بر ۷۰ هزار و ۲۰۰ بیمار کرونایی از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64194
تاریخ انتشار : جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۵۱

کرونا :

بیش از ۷۰ هزار بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافتند

پرویز یزان پناه عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: با فوت یک بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۳۸ نفر رسید.

وی افزود: از مجموع۲۷۲ بیمار بستری شده در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد ۱۵۹بیمار مبتلای قطعی و ۲۷ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه درمان هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: امروز ۳۲۸ نمونه دریافت پی سی آر از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست‌های PCR حدود ۳۰ درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و بهمئی بودند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و واکسیناسیون را مهمترین راهکارها برای مقابله با کرونا و کاهش شیوع این بیماری در استان دانست و گفت: مردم با پرهیز از تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی نسبت به قطع زنجیره انتقال این بیماری و کنترل آن همکاری کنند.

در روز های اخیر با افزایش سرعت واکسیناسیون تعداد مبتلایان و فوتی های کرونا در کهگیلویه و بویراحمد کاهش چشمگیری داشته است.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi