جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تقارن اربعین و هفته دفاع مقدس یادآور دوران پرافتخار دفاع از میهن است

یاسوج- کرونا نیوز – استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اربعین و هفته دفاع مقدس که یادآور دوران پرافتخار و تکرار صحنه‌های عاشورایی دفاع از میهن عزیز اسلامی‌مان بر مبنای باورهای دینی و گذشتن از همه داشته‌های دنیوی و جهاد در راه خدا بود را برای سرآغاز خدمت‌های مخلصانه بر اساس‌ همان مبانی به فال نیک می گیریم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64188
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

تقارن اربعین و هفته دفاع مقدس یادآور دوران پرافتخار دفاع از میهن است

سید علی احمدزاده روز پنجشنبه در پیامی ایام اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین سلام الله علیه و اولاد و یاران با وفایش را عرض تسلیت گفت و افزود: تقارن اربعین و هفته دفاع مقدس را برای سرآغاز خدمت‌های مخلصانه،  کار جهادی، انقلابی و پاک برای همه اقشار مردم عزیز استان و در جهت رهنمودهای رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و اهداف عالیه دولت مردمی و جهادی را به فال نیک می گیریم.

وی ادامه داد: از همه اقشار مختلف مردم عزیز و محترم و شریف استان کهگیلویه و بویراحمد که با تماس و ارسال و انتشار پیام برای انتصاب اینجانب  به عنوان فرزند کوچک و کمترین استان، ابراز لطف و محبت نموده‌اند سپاسگزارم. 

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از همه هم استانی‌های بزرگوارم می‌خواهم که از هرگونه اقدامی برای بزرگداشت اربعین حسینی و خدمت به زوار اربعین که از مسیر استان عبور می‌کنند دریغ نورزند؛ بویژه تاکید می‌شود که دستگاه‌های اجرایی و دولتی در این خصوص در کنار مردم باشند و همکاری نمایند. 

 وی ضمن قدردانی از ابراز محبت همه استانی ها از آنان خواست که از  چاپ تبریک در جراید و مطبوعات و نصب بنر  در رابطه با انتصابش  به سمت خدمتگزار استان پرهیز کنند و این هزینه ها را در راه خدمت به زوار اربعین یا نیازمندان مصرف کنند که مرضی خداوند تبارک و تعالی است.

احمد زاده گفت : از اینکه به دلیل ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و شرایط خاص کرونایی، امکان حضور مردم شرافتمند دیارم در مراسم معارفه امکانپذیر نمی‌شود عذر خواهی می‌نمایم و  در فرصت‌های مناسب و بخصوص بازدید از روستاها، بخش‌ها و شهرستان‌های استان توفیق دیدار سرورانم فراهم خواهد شد.

مطالعات کارشناسی هشت مجتمع خدماتی تولیدی در استان آغازمی شود
دنبال کنید

احمدزاده تاکید کرد: به فضل الهی پس از انجام مراسم تودیع و معارفه، برنامه‌های اجرایی استان را برای آگاهی عموم عزیزان در اختیار رسانه ها قرار خواهم داد.

وی در پایان  ضمن آرزوی سلامتی و شادکامی برای ملت عزیز ایران و بخصوص مردم شرافتمند و غیور استان کهگیلویه و بویراحمد، همه عزیزان را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت مبارزه و ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا توصیه کرد.

هیات وزیران در جلسه صبح روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه خود به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، به استاندار منتخب کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد داد.

سیدعلی احمدزاده استاندار جدید کهگیلویه و بویر احمد نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در رشته حقوق خصوصی به ترتیب از دانشگاه های قم و تربیت مدرس و نیز کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی و کارشناسی حقوق قضایی به ترتیب از مرکز مدیریتی دولتی و دانشگاه قم است

وی که بیست و یکمین استاندار کهگیلویه و بویراحمد است پیش از این، معاون سازمان تعزیرات حکومتی کشور، معاون برنامه ریزی، اقتصادی و اداری و مالی استانداری قم، فرماندار شهرستان گچساران، عضو هیات امنا و هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و عضو هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان قم بوده است.

زادگاه احمدزاده روستای بهره عنا، شهرستان باشت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد است.

پیش از احمد زاده، “حسین کلانتری” با مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی از تاریخ ۲۶ خرداد ماه ۱۳۹۸ تا کنون این مسئولیت را بر عهده داشت.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi