جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رژه خودرویی و موتوری در گچساران برگزار شد

گچساران – کرونا نیوز – رژه خودرویی و موتوری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس امروز ( چهارشنبه) همزمان با سراسر کشور در شهرستان گچساران برگزار شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64149
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

کرونا :

رژه خودرویی و موتوری در گچساران برگزار شد

به گزارش کرونا نیوز، قشرهای مختلف مردم انقلابی و ولایتمدار این شهرستان همچون دیگر نقاط کشور و با رعایت نکات بهداشتی، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در این رژه خودرویی و موتوری حضور یافتند. 

فرماندار گچساران در حاشیه این آیین به خبرنگار کرونا نیوز گفت: ۶۷ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سرفصل های مختلف در شهر دوگنبدان و روستاهای تابعه این شهرستان اجرا می‌شود.

علیرضا اتابک افزود: برپایی ایستگاه های صلواتی، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، برپایی و افتتاحیه نمایشگاه صنایع دستی، مسابقه وصیت نامه شهید سلیمانی در فضای مجازی و زنگ مقاومت در مدارس شهرستان مهم ‌ترین برنامه های گرامی داشت هفته دفاع مقدس در گچساران است.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع دفاع مقدس، عطرافشانی گلزار مطهر شهداء، برپایی اردوهای فرهنگی زیارتی و نشست های بصیرتی، برگزاری مراسم شبی با شهداء، میز خدمت و بازدید مسئولان از محله های مسکونی کم برخورار نیز از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان اجرا می‌شود.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در حاشیه این آیین به خبرنگار کرونا نیوز گفت: ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس در حالی که کمترین تجهیزات نظامی در اختیار نداشت در برابر اراده ۳۶ کشور جهان عزتمندانه ایستاد.

سید ناصر حسینی پور اضافه کرد: مادران که خود فرزندانشان را راهی جبهه های جنگ می کردند، نوجوانی که کلاس درس  را رها کرده و با  وجود عدم پذیرش آنان از سوی مسوولان بر خواسته خود برای شرکت در حماسه جنگ با دشمن پافشاری می کردند از خاطراتی است که در کمتر نقطه ای از این جهان پهناور می توان نمونه های آن را دید.

تقارن اربعین و هفته دفاع مقدس یادآور دوران پرافتخار دفاع از میهن است
دنبال کنید

گچساران در دفاع مقدس ۶۳۷ نفر جانباز بالای ۲۵ درصد تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

این شهرستان دارای ۹۹ آزاده است که  ۲ تا هشت سال سابقه اسارت در اردوگاه های رژیم بعث عراق دارند.

شهرستان‌ گچساران با حدود ۱۲۶ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد ۳۶۰ شهید تقدیم دفاع از مرز و بوم کشورمان کرده است.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi