جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره ملی رتبه برتر کسب کردند 

یاسوج – کرونا نیوز – معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفت دانش آموز و فرهنگی این استان در دهمین دوره جشنواره ملی نوجوان سالم توانستند رتبه برتر را کسب کردند. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64134
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۶:۵۱

کرونا :

دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره ملی رتبه برتر کسب کردند 

سید بهاءالدین ملک حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: این جشنواره ملی در مدارس ۱۳ شهرستان و منطقه‌ آموزشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. 

وی افزود: مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره ملی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد شامل آگاهی بخشی، پیشگیری از رفتارهای پرخطر و کاهش آسیب‌ های اجتماعی بین دانش آموزان بوده است. 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در مرحله شهرستانی این جشنواره ملی ۸۵۱ دانش ‌آموز و فرهنگی استان در ۲۳ رشته شرکت کردند که ۷۶ نفر از آنها به مرحله استانی و ۴۸ نفر نیز به مرحله کشوری راه یافتند. 

ملک حسینی عنوان کرد: هفت دانش آموز و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در رشته ‌های برنامه سالانه، محصولات فرهنگی، نقاشی، تولید  محتوا و موشن گرافی موفق به تصاحب رتبه های برتر شدند. 

وی ابراز داشت: حمیرا حاجی زاده در رشته برنامه سالانه، سارا شرفی در رشته نقاشی رنگ روغن، سپیده کریمی زاده در رشته های محصولات  فرهنگی و موشن گرافی، فاطمه شاهچراغی در رشته موشن گرافی و عسل پرکاله و ندا نجفی در رشته تولید محتوا رتبه های برتر را بدست  آوردند. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi