چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت برق: مصرف برق در کهگیلویه ‌و بویراحمد افزایش یافت

یاسوج- کرونا نیوز- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷.۵ درصد میزان مصرف برق طی چند روز گذشته در این استان افزایش یافته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63938
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

کرونا :

مدیرعامل شرکت برق: مصرف برق در کهگیلویه ‌و بویراحمد افزایش یافت

به گزارش کرونا نیوز،جمال معتمدی زاده روز دوشنبه در جمع رسانه ها در این باره اطهار داشت: میزان مصرف برق در این استان هم اکنون به ۳۹۸ مگاوات رسیده که رشد هفت و نیم درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

وی افزود: طبق پیش بینی‌ها باید شاهد کاهش مصرف برق می بودیم که متاسفانه اکنون شاهد افزایش هفت و نیم درصدی مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

معتمدی زاده تصریح کرد: گچساران ۱۵۴ و چرام با ۲۲ مگاوات بیشترین و کمترین مصرف را دارند که انتظار می‌رود مشترکان در کاهش مصرف ما را همکاری و همراهی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست از روشن کردن وسایل پُرمصرف در ساعت پیک مصرف خودداری کنند.

وی با تاکید براینکه ما نگران تامین برق مراکز بهداشتی و درمانی هستیم و از سویی آمار مرگ و میر کرونا در استان همچنان روزانه گزارش می شود، عنوان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان  باید برق این مراکز را تامین تا کادر درمان و بیماران با مشکلی برخورد نکنند.

معتمدی زاده ساعت پیک مصرف برق در این استان را از ساعت ۱۳ تا ۱۸ و ۲۰ تا  ۲۳ عنوان و تصریح کرد: خاموش کردن یک لامپ ۱۰۰ وات غیرضروری از سوی مشترک برق در شرایط کنونی بسیار با اهمیت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، میزان مصرف برق در ساعات پیک شبانه این استان تا ساعت ۲۲ شب گذشته را ۳۹۱ مگاوات ذکر کرد.

معتمدی زاده افزود: پیک ملی مصرف برق در کشور از مرز ۵۶ هزار و ۵۰۰ مگاوات گذشته و شاهد افزایش ۱۴ و هفت دهم  درصدی مصرف برق هستیم.

نمایشگاه هفته پژوهش در یاسوج افتتاح شد/ فعالیت۶۲ غرفه در نمایشگاه
دنبال کنید

وی گفت: با خاموش کردن هر یک لامپ ۱۰۰ وات شاهد مدیریت صدها مگاوات برق در کشور خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: با مدیریت مصرف برق می توان کمک شایانی به اقتصاد ایران در حوزه زیرساختی صنعت برق کرد.

تعداد مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۲۷۲ هزار اشتراک هستند.

بیش از ۸۰  درصد این مشترکین را مشترکان خانگی تشکیل می دهند.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi