جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاکید رییس دادگستری باشت بر ساماندهی صنوف آلاینده

گچساران – کرونا نیوز-رییس دادگستری باشت ساماندهی صنوف آلاینده را از جمله نیازهای مرکز این شهرستان خواند و از شهرداری و شورای شهر خواست برای اجرای این طرح همت بیشتری داشته باشند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63861
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۵۱

کرونا :

تاکید رییس دادگستری باشت بر ساماندهی صنوف آلاینده

به گزارش کرونا نیوز، سعید کریمی زاد شامگاه چهارشنبه در دیدار با اعضای جدید شورای اسلامی باشت افزود: علاوه بر ساماندهی این صنف باید برای ایجاد رفاه بیشتر مردم در حوزه های عمران شهری و زیرساختی تلاش های جدی تری انجام گیرد.

رییس شورای شهر باشت نیز در این نشست با اشاره به تصمیم گیری برای ساماندهی صنوف آلاینده این شهر در سال ۱۳۹۸ گفت: زمین مورد نیاز این طرح تامین و به متقاضیان فروخته شده اما هنوز ساخت و سازی در آن صورت نگرفته است.

نادر گرامی افزود: ساماندهی صنوف آلاینده برای زیباسازی چهره شهر و رفاه حال مردم با جدیت بیشتری در برنامه های شورای شهر باشت خواهد بود.

رییس  دادگستری باشت  همچنی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اهمیت خدمات رسانی مطلوب و با کیفیت در این نهاد گفت: احداث ساختمان جدید دادگستری شهرستان نیازمند تعامل مسوولان است.

 کریمی زاد  اظهار داشت: با توجه به  پیش بینی ۲ هزار و۸۰۰ متر مربع زمین برای احداث ساختمان جدید دادگستری باشت اختصاص اعتبار برای آغاز عملیات اجرایی این طرح ضروری است.

وی تاکید کرد: برای افزایش امنیت و کاهش آسیب های اجتماعی در این شهرستان بر تامین یک ساختمان استیجاری جهت راه اندازی دادگستری تا زمان احداث ساختمان جدید تاکید کرد. 

رییس دادگستری باشت ابراز داشت: افزایش صلح وسازش، کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه استفاده از اسلحه در آیین های ختم و عروسی  در شهرستان  نیازمند تعامل بیشتر شورای شهر و رسانه های ارتباط جمعی با دادگستری است.

وی از تعامل شهرداری و شورای شهر باشت برای راه اندازی ساختمان شورای حل اختلاف این شهر قدردانی است.

جشنواره استعدادیابی تنیس روی میز در باشگاه نفت و گاز گچساران برخبرد
دنبال کنید

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi