جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

احتمال قطعی برق با برنامه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد 

یاسوج – کرونا نیوز – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: احتمال قطعی برق با برنامه در این استان در صورت تداوم افزایش مصرف وجود دارد. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63646
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

کرونا :

احتمال قطعی برق با برنامه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد 

جمال معتمدی زاده روز پنجشتبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: میزان مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد روند صعودی پیدا  کرده و در ۶ شهرستان گرمسیری این استان شامل گچساران، باشت، کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده نیز صعودی ‌تر است. 

وی افزود: این روند افزایشی به نحوی است که میزان مصرف برق در ساعت های اوج شامل ۱۳ ظهر تا ۱۸ عصر و ۲۰ تا ۲۴ شب در کهگیلویه و بویراحمد از مرز ۴۳۰ مگاوات فراتر رفته و شرایط نگران کننده ‌ای را در استان ایجاد کرده است. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۱۳ درصدی میزان مصرف برق در شهرستان های ۹ گانه این استان خبر داد. 

معتمدی زاده بیان کرد: شهرستان گچساران با مصرف ۱۷۰ مگاوات بیشترین میزان مصرف برق را در کهگیلویه و بویراحمد به خود اختصاص داده  است. 

وی عنوان کرد: با وجود افزایش میزان مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد تلاش‌ هایی ارزنده از سوی مسئولان وزارت نیرو برای تأمین برق پایدار در این استان انجام شده است. 

معتمدی زاده ابراز داشت: تأمین برق پایدار بیمارستان ‌ها و مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد در شرایط کرونایی جزو دغدغه ‌های اصلی  مسئولان شرکت توزیع نیروی برق این استان است. 

وی گفت: تنظیم درجه کولر گازی بر روی عدد ۲۴، تنظیم درجه کولر آبی بر روی کُند، خاموش کردن وسایل سرمایشی در ساعت های  غیرضروری و استفاده نکردن از وسایل برقی پرمصرف در ساعت های اوج مصرف از راهکارهای مهم برای مدیریت هر چه بهتر این انرژی در کهگیلویه و بویراحمد است. 

کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۲۶۲ هزار مشترک برق در بخش های خانگی، کشاورزی، تجاری، اداری و صنعتی دارد. 

با هرگونه تخلف انتخاباتی در باشت قاطعانه برخورد می‌شود
دنبال کنید

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi