پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اثر نویسنده کهگیلویه و بویراحمد به رویداد ملی فیلمنامه نویسی راه یافت 

یاسوج – کرونا نیوز – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اثر رضا دانش پژوه نویسنده مطرح این استان با نام «سرزمین» به مرحله نهایی نخستین دوره رویداد ملی فیلمنامه نویسی «صاحب قلم» راه پیدا کرد.   

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63571
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

محمدعلی پیرسبزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: ۳۱۰ اثر در قالب ایده و طرح از سراسر کشور به دبیرخانه این رویداد ملی ارسال شد. 

وی افزود: پس از بررسی و ارزیابی از سوی هیأت داوران ۳۵ اثر برای شرکت در مرحله نهایی این رویداد ملی انتخاب و معرفی شده است.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نویسندگان حرفه ای و علاقمندان به نویسندگی از سراسر کشور در هر ۲ بخش  مردان و زنان در این رویداد ملی شرکت کرده اند. 

پیرسبزی عنوان کرد: نخستین دوره رویداد ملی فیلمنامه نویسی «صاحب قلم» با موضوع «رؤیای ایرانی» و در هفت محور برگزار شده است. 

وی ابراز داشت: محورهای این رویداد ملی شامل «رؤیای ایرانی و انقلاب اسلامی»، «رؤیای ایرانی و خانواده»، «رؤیای ایرانی و کودک و نوجوان»، «رؤیای ایرانی و پیشرفت اقتصادی»، «رؤیای ایرانی و عدالت اجتماعی»، «رؤیای ایرانی و پیشرفت علمی» و «رؤیای ایرانی و قهرمانان آینده» است. 

پیرسبزی گفت: «صاحب قلم» یک رویداد ملی خلاقانه و نوین است که بر اساس آن نویسندگان حرفه ای و علاقمندان به نویسندگی از سراسر کشور برای نگارش فیلمنامه متناسب با سفارش های تعریف شده در سیمافیلم فراخوان به همکاری می‌ شوند. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi