شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کرونا جان ۹ بیمار کرونایی کهگیلویه و بویراحمد را گرفت

یاسوج- کرونا نیوز- رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت:شمار قربانیان کوویدبا فوت ۹ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد به ۸۴۵ نفر رسید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63489
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۵۴

کرونا :

کرونا جان ۹ بیمار کرونایی کهگیلویه و بویراحمد را گرفت

پرویز یزدان پناه عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: هم اکنون ۶۰۴ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌های معین کرونا در  کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند.

وی افزود: از این تعداد ۲۸۹ بیمار کرونای قطعی و ۳۹ بیمار هم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود ۶۱ هزار نفر بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.
یزدان پناه عنوان کرد: از مجموع یک هزار و ۱۴۰ نمونه PCR از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج ۵۰ درصد موارد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، چرام و مارگون به ثبت رسیده است.
وی افزایش شمار قربانیان کرونا در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد و چرام را نگران کننده دانست و ابراز داشت: با توجه به افزایش تعداد موارد بستری‌های کرونایی در استان پیش بینی می‌شود تا دو هفته آینده روند افزایشی قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داشته باشد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، افزایش تجمعات و عادی انگاری منجر به افزایش موارد مبتلا به بیماری کووید ١٩ در کهگیلویه و بویراحمد شده است.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi