چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای طرح شهید سلیمانی روند واکسیناسیون را شتاب می بخشد

یاسوج-کرونا نیوز-جانشین فرمانده کل سپاه گفت:با اجرای طرح شهید سلیمانی هم بیماریابی به موقع و هم واکسیناسیون مردم برای غلبه بر کرونا شتاب می گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63465
تاریخ انتشار : جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

کرونا :

اجرای طرح شهید سلیمانی روند واکسیناسیون را شتاب می بخشد

به گزارش کرونا نیوز، سردار علی فدوی  صبح جمعه در بازدید از  مرکز واکسیناسیون سپاه فتح  کهگیلویه و بویراحمد  در حسینیه ثارالله یاسوج  اظهار داشت:با شیوع کرونا در کشور سپاه و بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی به یاری مردم شتافتند و در حوزه‌های مختلف از جمله تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه به آسیب دیدگان بیماری کرونا و دیگر اقشار نیازمند خدمات رسانی کردند.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های سپاه اجرای  طرح شهید سلیمانی برای بیمار یابی با همکاری بخش بهداشت و درمان در قالب طرح پایش خانه به خانه و انجام نمونه گیری بوده که در این طرح بیماران کرونایی شناسایی و یا در قرنطینه خانگی نگهداری و یا در صورت پیشرفت بیماری برای ادامه درمان به مراکز بستری منتقل می‌شدند.

جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد: با انجام طرح بیماریابی در قالب طرح شهید سلیمانی بسیاری از بیماران که ناقل بیماری کرونا بودند شناسایی و درمان شده و در آن بازده زمانی اجرای این طرح از شیوع بیماری کرونا در کشور جلوگیری شد.

سردار فدوی اجرای طرح واکسیناسیون مردم برای مقابله با شیوع و درمان کرونا را یکی دیگر برنامه‌های طرح شهید سلیمانی در کشور دانست و گفت: مشارکت سپاه در این طرح باعث شد ضمن تسریع در روند تامین و تزریق انواع واکسن کرونا، تعداد زیادی از جامعه هدف واکسیناسیون در کشور در کمترین زمان ممکن علیه  کووید ۱۹ واکسینه شوند.

وی ابراز داشت: خدمات طرح شهید سلیمانی به مردم در سراسر کشور در زمینه های مختلف چه در حوزه کمک رسانی به آسیب دیدگان کرونا، تهیه و توزیع بسته‌ها و کمک‌های مومنانه و همچنین تداوم واکسیناسیون علیه ویروس کرونا تا ریشه کنی این بیماری ادامه دارد.

استاندار: ۳۳۹ پروژه عمرانی و اقتصادی دهه فجر در این استان افتتاح و کلنگ زنی شد
دنبال کنید

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: مهمترین راهکار برای پیشگیری از شیوع گسترده کرونا در کشور مشارکت مردم در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و توجه آنان به شیوه نامه‌های بهداشتی و همچنین خودداری از سفرهای غیر ضروری و شرکت نکردن در تجمعات و نرفتن به مکان‌های شلوغ و پر خطر است.

جانشین فرمانده کل سپاه به مردم توصیه کرد که کرونا را جدی بگیرند و برای حفظ سلامتی خود و دیگران ضمن پرهیز از عادی انگاری این بیماری دستورالعمل‌های بهداشتی را بطور کامل رعایت کنند.

از ابتدای شیوع  کرونا تا کنون ۸۳۲ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست داده است.

 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi