سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

برنامه های وزیر پیشنهادی صمت به نفع تولیدو اشتغال است

یاسوج- کرونا نیوز- نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پاکدست و مردمی بودن وزیر پیشنهادی وزارت صمت، گفت: برنامه های رضا فاطمی امین وزارت صنعت، معدن و تجارت را به سمت اصلاح و بهبود به نفع مردم، تولید و اشتغال هدایت می کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63393
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۵۱

کرونا :

برنامه های وزیر پیشنهادی صمت به نفع تولیدو اشتغال است

مهدی روشنفکر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: با بررسی سوابق و برنامه های رضا فاطمی امین، وی گزینه شایسته ای برای مدیریت وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

وی افزود: وزارت صمت یکی از محوری ترین وزارتخانه های کشور به شمار می‌رود، تولید، توزیع، صنعت، معدن و بازار و در واقع زندگی روزمره مردم در گرو اقدامات و برنامه های این وزارتخانه تعریف و برنامه ریزی می‌شود.

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشاهده کردیم که ضعف در مدیریت بازار داخلی و صادرات آنچنان موجب فشار هم به مردم و هم تولید و صادر کننده ها شد که نتیجه اش علاوه بر کمبود گاه به گاه، افزایش چندباره و نامتعارف قیمت ها و در نتیجه فشار به مردم بود.

روشنفکر ادامه داد: از همین بابت برای ما مهم است فردی سکاندار این وزارتخانه شود که هم پاک دست و مردمی باشد و هم برنامه هایش وزارت صمت را به سمت اصلاح و بهبود به نفع مردم، تولید و اشتغال هدایت کند.

وی ابراز داشت: فاطمی امین از بدنه وزارت صمت است، معاونت مهم برنامه ریزی این سازمان را عهده دار بوده ، در استان قدس و ستاد تحول صنایع و سازمان توسعه، گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) بخشی از کارنامه اجرایی است، در کنار آن تحصیلات او نیز از دانشگاه های معتبر کشور و در زمینه صمت است.

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی صمت فردی انقلابی و پاک دست است، شفافیت در کارنامه و در همه مسئولیت های سابق ایشان روشن است، خیلی خوب است فردی سکاندار این مجموعه مهم شود که اولویتش نه زد و بندهای معمول که تلاش برای بهبود اوضاع مردم و کشور و اصلاح ساختارها برای بهبود شرایط است.

استاندار: عمده اعتبارات راه روستایی برای پروژه های بالای ۵۰ خانوار استان است
دنبال کنید

وی عنوان کرد: برنامه های فاطمی امین در سامان دادن بهبود کسب و کارها، بهبود اوضاع تجارت، بازرگانی و بازار، ‌تسهیل فرایندها برای بخش خصوصی و بها دادن به تولید و صنعتگران داخلی در کنار حمایت از صادر کننده ها است، قابل توجه و اتکا است.

برنامه های فاطمی امین برای مدیریت وزارت صمت

روشنفکر تاکید کرد: تکمیل سامانه اطلاعات کسب و کارها، رتبه بندی فروشگاه ها و سکوها، تربیت مدیران گام دوم انقلاب، تکمیل سامانه جامع تجارت، گسترش تامین مالی زنجیره ای، راه اندازی سامانه قواعد و مجوزهای کسب و کار و گسترش و تقویت زیست بوم نوآوری و فناوری از جمله برنامه های وی است.

وی ادامه داد: همچنین راه اندازی سامانه اطلاعات مشاغل، راه اندازی سامانه کدال شرکت های دولتی، گسترش وتقویت سکوهای خدمات کسب و کار و طراحی و استقرار فرایند رسیدگی به تخلفات و دادرسی کسب و کار از دیگر برنامه های فاطمی امین است.

نماینده مردم، بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اینها گوشه ای از برنامه های فاطمی امین برای مدیریت وزارت صمت است.

وی عنوان کرد: مقایسه کمبودها، چالش ها و باید و نبایدها با برنامه و سابقه فاطمی امین ما را مطمئن می کند که می تواند این وزارتخانه را از پیچ خطرناک کنونی به سمت و سوی مطمئنی هدایت کند.

روشنفکر افزود: با توجه به سابقه و برنامه های فاطمی امین، گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت صمت را مناسب می دانیم و بطور قطع رای بالا به ایشان در هدایت مقتدرانه برنامه‌های این وزارتخانه و در نهایت بهبود زندگی مردم اثر گذار خواهد بود.

آغاز عملیات اجرایی پروژه ساختمان آموزش امدادی و فرهنگی هلال احمر با اعتبارهشتاد میلیارد ریال
دنبال کنید

 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi