سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

لیست مسکن دو معلولیتی ها مقداری مشکل داشت / کمک 30میلیون تومانی نماینده گچساران و باشت به معلولان

عزیزالله دیلمی رئیس سازمان بهزیستی شهرستان گچساران در گفتگویی با خبرنگار کرونا نیوز گفت: یک معلول باید فقط دغدغه جسمش را داشته باشد و جالب نیست که دغدغه معشیت و شغل مسکن را داشته باشد. لذا  هم برای شغل معلولین که تا جایی که اطلاع دارید سمیه کار را در تمام ادارات دارند و بهزیستی خود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63380
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱

کرونا :

لیست مسکن دو معلولیتی ها مقداری مشکل داشت / کمک 30میلیون تومانی نماینده گچساران و باشت به معلولان

عزیزالله دیلمی رئیس سازمان بهزیستی شهرستان گچساران در گفتگویی با خبرنگار کرونا نیوز گفت: یک معلول باید فقط دغدغه جسمش را داشته باشد و جالب نیست که دغدغه معشیت و شغل مسکن را داشته باشد. لذا  هم برای شغل معلولین که تا جایی که اطلاع دارید سمیه کار را در تمام ادارات دارند و بهزیستی خود متولی این کار است ،بنده برنامه هایی دارم.

عزیزالله دیلمی افزود : معلولان  اکثراً تحصیل کردند  که حتماً باید جذب می‌شدند این کار اتفاق افتاده است ولی خیلی خودش را نشان نداده است که در دوره بنده انشاالله در بحث اشتغال هم برنامه دارم لحاظ می شود و آنانی که شرایط و ضوابط را دارند حتماً از آنها استفاده خواهیم کرد.

رئیس سازمان بهزیستی شهرستان گچساران با اشاره به مسکن معلولان گفت: معلولان در بحث مسکن دغدغه دارند که ما میدانیم لیستی را مشاهده کردیم که پنجاه و بیشتر بودند که  بیشتر بحث دومعلولیتی هاست ،قبل از آنکه من مدیر شوم لیست شده بودند. بنده این لیست را در اختیار دارم و این لیست مقداری مشکل داشت و اسامی که برخوردار هستند و منزل دارند در این لیست وجود دارد درخواست کردم این لیست بازنگری شود.

وی افزود: این لیست در اختیار بنده است که در حال ویرایش روی آن هستیم آنهایی که مسکن دارند کنار روند و آنهایی که شرایط را دارند در اولویت قرار می گیرند.انشاالله بعد از ویرایش ما می توانیم هم تعداد و هم لیست را در اختیار رسانه ها قرار دهیم .

رئیس سازمان بهزیستی شهرستان گچساران با اشاره به مسکن ایتام بیان داشت: موضوع دیگری که از ما خواسته شده بررسی کنیم بچه های ایتام و فاقد مسکن است که داریم بررسی و شناسایی می کنیم. برنامه های خوبی در بهزیستی دارد اتفاق می‌افتد که امیدواریم در عمل این اتفاق ها بیفتد.

نشست صمیمی مسئولین دانشگاههای ازاد واحد یاسوج و گچساران با فرماندار
دنبال کنید

دیلمی درخصوص لیست ذکر شده مسکن گفت: بنده بزودی از افرادی که در لیست هستند و خانه ای که در آن ساکنند بازدید می کنم و هم مستندات را کامل می کنیم و هم به معلولان سر می زنیم تا امیدشان را از دست ندهند. به محض بررسی مستندات و ویرایش لیست آن را در اختیار رسانه قرار می دهیم.

عزیزالله دیلمی با اشاره به سید ناصر حسینی نماینده گچسان و باشت افزود: نماینده گچساران و باشت لطف کردند با هزینه خودشان ۳۰ میلیون در قالب بسته‌های کمکی دادند که هر بسته به ارزش ۴۰۰ هزار تومان بین افرادی که لیست آنان در اختیار من است تقسیم شد و این عملکرد را گزارش می دهم که همه بدانند این کار را کرده ایم.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi