جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پنج بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد جان باختند

یاسوج- کرونا نیوز- رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کووید ۱۹ با فوت پنج بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد طی ۲۴ ساعت گذشته به ۸۱۳ نفر رسید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63359
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۵۲

کرونا :

پنج بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد جان باختند

پرویز یزدان‌پناه عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: هم اکنون ۶۱۱ بیمار در بیمارستان‌های  کرونایی کهگیلویه و بویراحمد بستری  بوده که ۲۶۲ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۴۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

وی افزود: از مجموع ۶۸۶ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج ۴۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۵۸ هزار و ۴۷۱ نفر بهبود یافته اند.

یزدان پناه عنوان کرد: روند افزایشی موارد مثبت بیماری و بستری در همه شهرستان‌های استان ادامه دارد که در هفته‌های بعدی می‌تواند باعث پرشدن تخت‌های بیمارستانی و افزایش مرگ و میر بیشتری در مقایسه با پیک‌های قبلی شود.

وی ابراز داشت: در۲۴ ساعت گذشته بیشترین تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون را داشته ایم که این نشان از خطرناک و آسیب زایی کرونای نوع دلتا است.

وی ادامه داد: چنانچه رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی صورت نپذیرد و تجمعات تعطیل نشوند شاهد روزهای سخت تر و افزایش آمار بیماران بدحال خواهیم بود که در نهایت موجب افزایش مرگ و میر خواهد شد.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi