چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجتماع زنان عاشورایی در یاسوج برگزار می شود 

یاسوج – کرونا نیوز – مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجتماع زنان عاشورایی ۳۰ مردادماه ۱۴۰۰ در شهر یاسوج مرکز این استان برگزار می‌ شود. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63330
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

کرونا :

اجتماع زنان عاشورایی در یاسوج برگزار می شود 

حجت الاسلام سید رضا افتخاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: زمان آغاز اجتماع زنان عاشورایی در شهر یاسوج ساعت ۱۸ عصر و مکان آن نیز پارک ولایت است. 

وی افزود: اجتماع زنان عاشورایی در شهر یاسوج همزمان با حرکت اسرا از کربلا و سومین روز شهادت شهدای قیام خونین و تاریخی عاشورا برگزار خواهد شد. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده شیوه نامه های بهداشتی به طور کامل از سوی  شرکت کنندگان در اجتماع زنان عاشورایی در شهر یاسوج رعایت می ‌شود. 

حجت الاسلام افتخاری عنوان کرد: معاونت خواهران و نوجوانان پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام، گروه جهادی و خیریه حضرت رقیه (س) و شورای هیأت مذهبی کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری اجتماع زنان عاشورایی در شهر یاسوج همکاری و مشارکت دارند. 

وی ابراز داشت: قشرهای مختلف مردم به همراه جمعی از بسیجیان و مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد نیز در اجتماع زنان عاشورایی در شهر یاسوج شرکت می کنند. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi