دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

قاتل نزاع منجر به قتل در پاتاوه از توابع دنا خود را به پلیس معرفی کرد

یاسوج- کرونا نیوز- رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش پلیس، و همکاری بسیار خوب دستگاه قضائی و متنفذین محلی قاتل نزاع در شهر پاتاوه از توابع شهرستان دنا خود را به پلیس معرفی کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63291
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

کرونا :

قاتل نزاع منجر به قتل در پاتاوه از توابع دنا خود را به پلیس معرفی کرد

سرهنگ سعید بالش زر روز جمعه در جمع رسانه ها اظهار داشت: در پی وقوع نزاع منجر به قتلی که شب گذشته در شهر پاتاوه اتفاق افتاد تلاش برای دستگیری قاتل و عاملان نزاع، به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان، پاوا و ماموران انتظامی شهرستان دنا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران پاوا و ماموران انتظامی شهرستان دنا یکی از عاملان نزاع را به همراه یک قبضه اسلحه کلاش و ۳۱۹ فشنگ مربوطه در یک عملیات غافلگیرانه  در اطراف شهر پاتاوه شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ بالش زر ابراز داشت: با تحقیقات به عمل آمده قاتل شناسایی و با پیگیری مجدانه پلیس، و همکاری بسیار خوب دستگاه قضائی، متنفذین محلی و اعضای خانواده، قاتل خود را به پلیس معرفی کرد. 

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه ‌و بویراحمد تاکید کرد: متهم در بازجوئی های اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف و انگیزه خود از قتل را اختلافات قبلی بیان کرد.

سرهنگ بالش زر عنوان کرد: با تدابیر فرمانده انتظامی استان، دستگاه قضائی و همکاری ماموران یگان ویژه و یگان امداد و ماموران انتظامی شهرستان دنا، امنیت کامل در شهر پاتاوه برقرار است و پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع و قانونی به عمل خواهد آورد.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi