جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان آغاز آزمون های نهایی دانش آموزان در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد 

یاسوج – کرونا نیوز – مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزمون های نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم مقطع متوسطه دوم از هشت شهریورماه ۱۴۰۰ در این استان آغاز می شود.  

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63285
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

کرونا :

زمان آغاز آزمون های نهایی دانش آموزان در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد 

هادی زارع پور شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: این آزمون ها حضوری بوده و برگزاری آنها در کهگیلویه و بویراحمد  همزمان با سراسر کشور تا ۳۱ شهریورماه امسال ادامه دارد. 

وی افزود: تاریخ برگزاری این آزمون ها از سوی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش تعیین و به استان ها ابلاغ  شده  است.  

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این آزمون ها ویژه دانش آموزان روزانه، بزرگسال، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری (علوم تجربی، ریاضی و انسانی)، فنی و حرفه ای و دوره پیش دانشگاهی سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ است. 

زارع پور عنوان کرد: آزمون های نهایی حضوری در مناطق با شرایط کرونایی زرد، نارنجی و قرمز کشور با صدور مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا و در تمامی نقاط نیز با رعایت کامل شیوه نامه ‌های بهداشتی و نظارت مراقبان بهداشت برگزار می‌ شود. 

وی ابراز داشت: سئوالات آزمون های نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم در کشور و کهگیلویه و بویراحمد بر اساس برنامه درسی و بارم بندی  وضعیت قرمز در شرایط همه گیری بیماری کرونا طراحی خواهد شد. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi