جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اختصاص دو دستگاه سی تی اسکن جدید به بیمارستان نرگسی گچساران

سید ناصر حسینی نماینده گچساران و باشت در یاداشتی گفت: از دیروز که تنها! دستگاه سی‌تی‌اسکن شهرستان گچساران در بدترین شرایط ممکن به لحاظ نیازمند‌ی به این دستگاه‌ها در خصوص تشخیص درگیری ریه بیماران کرونایی، دچار نقص فنی شد تا امروز که با پیگیری‌های ممتد و از همان ساعات منتج به ارسال قطعات شد، شهر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63269
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰

کرونا :

اختصاص دو دستگاه سی تی اسکن جدید به بیمارستان نرگسی گچساران

سید ناصر حسینی نماینده گچساران و باشت در یاداشتی گفت: از دیروز که تنها! دستگاه سی‌تی‌اسکن شهرستان گچساران در بدترین شرایط ممکن به لحاظ نیازمند‌ی به این دستگاه‌ها در خصوص تشخیص درگیری ریه بیماران کرونایی، دچار نقص فنی شد تا امروز که با پیگیری‌های ممتد و از همان ساعات منتج به ارسال قطعات شد، شهر ما در فضای مجازی قیامتی به پا شد.

همشهریان عزیزم
سلام و عرض ادب

از دیروز که تنها! دستگاه سی‌تی‌اسکن شهرستان گچساران در بدترین شرایط ممکن به لحاظ نیازمند‌ی به این دستگاه‌ها در خصوص تشخیص درگیری ریه بیماران کرونایی، دچار نقص فنی شد تا امروز که با پیگیری‌های ممتد و از همان ساعات منتج به ارسال قطعات شد، شهر ما در فضای مجازی قیامتی به پا شد.
همه نیک می‌دانیم که اگر دلسوز واقعی و بی‌ریا داشتیم نباید شهرستان گچساران تنها یک دستگاه دستگاه سی‌تی‌اسکن برای چنین شرایطی می‌داشت.
در خصوص بهره‌برداری عده‌ای ورشکسته سیاسی در کشور که از هر مشکلی که در اقصی نقاط این مرز و بوم پیدا شود، با نقاب قهرمانی و “منم منم” دست به کار رسانه‌ای و مسموم نمودن فضا می‌زنند. حرف بسیار است اما چون فهم رسانه‌ای همشهریان عزیزم بسیار بالاتر از درک این افراد از درک سواد رسانه‌ای مردم است، قضاوت را به شما مردم عزیز می‌سپارم.
تمایل نداشتم آنچه را که وظیفه شرعی، اخلاقی و قانونی خود می دانم با نگاه ریاکارانه ابتدا رسانه‌ای و حتی مثل بعضی‌ بزرگنمایی کنم، اما ذائقه شهر ما را به ناهنجاری‌های بدی آلوده کرده‌اند. با این احوال در راستای ارائه گزارش به موکلین عزیزم
نه تنها تمام این اقدامات از منظر قانونی توسط اینجانب پیگیری شده و نهایتاً تا این لحظه به اختصاص دو دستگاه سی‌تی‌اسکن دیگر برای بیمارستان نرگسی علاوه بر رفع مشکل فنی دستگاه بیمارستان شهید رجایی شده است بلکه در آینده نیز شاهد خواهیم بود که بدون بزرگنمایی‌های هالیوودی و قهرمان‌سازی بیهوده شهر در مسیر توسعه‌ای قرار خواهد گرفت که هیچ آب گل آلودی برای ماهیگیری افراد سودجو پیدا نخواهد شد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi