جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه یاسوج: نتیجه قیام عاشورا زمینه سازی برای حاکمیت معنویت بود

یاسوج – کرونا نیوز – نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با تسلیت عاشورای حسینی، گفت: نتیجه قیام خونین عاشورا زمینه سازی برای حاکمیت هر چه بهتر اخلاق، معنویت و عدالت بین مسلمانان و به ویژه شیعیان جهان بود.  

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63255
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

امام جمعه یاسوج: نتیجه قیام عاشورا زمینه سازی برای حاکمیت معنویت بود

آیت الله سید نصیر حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: یکی دیگر از اهداف مهم این قیام تاریخی برافراشتن پرچم توحید و خداپرستی در جامعه اسلامی بوده است.  

وی افزود: حرکت و قیام تمامی پیامبران و اولیای الهی نیز آماده کردن بستر لازم برای سعادت دنیوی و اخروی مسلمانان از جمله شیعیان بود.  

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: امام حسین (ع) نیز بر همین اساس حرکت کرد تا مسلمانان و به ویژه شیعیان را به سوی عقلانیت، معنویت، عدالت و اخلاق سوق دهد. 

آیت الله حسینی عنوان کرد: حضرت سیدالشهدا (ع) با قیام تاریخی عاشورا می خواست حاکمیت را از دست ستمگران، خونریزان و فاسدان زمان خارج کند. 

وی ابراز داشت: آن حضرت به مسلمانان از جمله شیعیان هشدار داد که چنانچه حاکمیت جامعه اسلامی در اختیار افراد نااهل باشد معنویت،  عدالت و اخلاق از بین می ‌رود. 

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi