پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

۷ بیمار کرونایی درکهگیلویه و بویراحمد جان باختند

یاسوج- کرونا نیوز- رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت : شمار قربانیان کویید ۱۹ با فوت هفت بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته به ۷۸۷ نفر رسید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63207
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۷:۵۵

کرونا :

۷ بیمار کرونایی درکهگیلویه و بویراحمد جان باختند

 پرویز یزدان پناه عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت:هم اکنون ۵۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد بستری بوده که از این تعداد ۲۸۲ نفر کرونای قطعی و ۳۶ نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه  هستند.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۵۶ هزار و ۳۰۹ بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  بیان کرد: روند رو به افزایش تعداد مبتلایان و فوتی‌های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است.

یزدان پناه عنوان کرد: مردم با عادی انگاری و بی توجهی به دستور العمل‌های بهداشتی، شرکت در تجمع ها و دور همی‌های خانوادگی زمینه سونامی کرونا را در کهگیلویه و بویراحمد فراهم کرده اند.
وی سفرهای غیر ضروری تردد در مکان‌های شلوغ و پر خطر و همچنین خودداری از زدن ماسک و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی را از دیگر علل شیوع گسترده و افزایش مرگ میر کرونا در کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: مردم هشدارها را جدی گرفته و از رفتن به مراکز شلوغ و پر جمعیت و سفرهای غیر ضروری خودداری کرده و با ماندن در خانه و رعایت صددرصدی دستور العمل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی ضمن حفظ سلامتی خود و دیگران کادر درمان را برای امداد رسانی به بیماران کرونایی یاری کنند.

هم اکنون شهرستان های گچساران، بویراحمد، چرام، کهگیلویه، لنده و بهمئی در وضع قرمز و سایر شهرستان های این استان در وضع نارنجی کرونایی قرار دارند.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi