چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه : مصلی دهدشت در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار می گیرد

یاسوج- کرونا نیوز- امام جمعه دهدشت گفت: فضای مصلی این شهر برای سرعت بخشی به اجرای طرح واکسیناسیون، در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار می گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63112
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۷:۵۱

کرونا :

امام جمعه : مصلی دهدشت در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار می گیرد

به گزارش کرونا نیوز، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر صبح جمعه  در نشست ستاد نماز جمعه دهدشت اظهار داشت: به منظور لبیک به فراخوان رهبر معظم انقلاب، تدابیر پشتیبانی و حمایتی در پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا در نهاد امامت جمعه شهرستان اتخاذ می‌شود.

وی افزود: ستاد نماز جمعه این آمادگی را دارد که در صورت نیاز، نیروی انسانی برای واکسیناسیون در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار دهد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ادامه داد: همچنین در صورت اعلام نیاز از سوی ستاد کرونا اعضای ستاد نماز جمعه آماده خدمت به بیماران کرونایی در بیمارستان هستند.

وی با بیان اینکه فضای باز مطلوب برای برگزاری نماز جمعه در این شهر وجود ندارد، یادآوری کرد:تاکنون برگزاری نماز جمعه مطابق مصوبات ستاد مقابله با کرونا برگزار شده است و  از امروز بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری نماز سخت گیری بیشتری خواهد شد.

امام جمعه دهدشت اضافه کرد: همه دستورالعمل‌های بهداشتی در مصلی با حساسیت ویژه دنبال می‌شود و اجازه ورود بدون ماسک به هیچ نمازگزاری داده نمی‌شود.

شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در جنوب استان واقع است. این شهر از مناطق گرمسیری استان است که امکان برگزاری نماز جمعه در فضای باز خصوصا در فصل گرما در این شهر و شهرستان وجود ندارد.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi