پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

هیچ منبع و مخزن آبی در کهگیلویه و بویراحمد آلودگی ندارد

یاسوج- کرونا نیوز- قائم مقام شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هیچ منبع و مخزن آبی در استان آلودگی وجود ندارد و تاکنون آب آلوده از نظر شاخص های میکروبی و شیمیایی به دست مردم استان نرسیده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63033
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲

کرونا :

هیچ منبع و مخزن آبی در کهگیلویه و بویراحمد آلودگی ندارد

به گزارش کرونا نیوز، خسرو دمساز روز سه شنبه در این باره در جمع رسانه ها اظهار داشت: شاید به ندرت به دلیل برخی ایرادات و اتفاقات به صورت مقطعی در شبکه کیفیت ظاهری آب با مشکلی مواجه شده باشد که سریعاً مرتفع شده است.

وی افزود: روزهای اخیر، در فضای مجازی در خصوص سلامت آب یاسوج  حواشی مطرح شده که فاقد وجاهت علمی و کارشناسی است و آب یاسوج جزو بهترین و سالم ترین آب های کشور به شمار می رود. 

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همه مخازن و منابع آب یاسوج و سایر مناطق استان به نحوی پیش بینی و مکان یابی شده اند که احتمال ورود هرگونه آلودگی به آنها به کمترین و حداقل میزان ممکن برسد.

دمساز با اشاره به بحث وجود فلزات سنگین در آب، عنوان کرد: سلامت آب یاسوج و اندازه گیری فاکتورهای مهم از فلزات سنگین، علاوه بر آزمایش در آزمایشگاه مجهز آب و فاضلاب استان در استان های دیگر مثل تهران، اصفهان و همدان به عنوان مناطق معین و بی طرف انجام می‌شود.

وی ادامه داد: مستندات همه آزمایش های صورت گرفته هم در شرکت و هم مراکز بهداشت موجود و قابل استناد است و مردم هیچ نگرانی و دغدغه ای از این بابت نداشته باشند.

دمساز عنوان کرد: کلرزنی مخازن و منابع آبی بر اساس استاندارهای ملی و بین‌المللی در حال انجام است و از نظر میکروبی نیز مشکلی در آب نیست.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: ادعاهای فاقد وجهه علمی و کارشناسی تنها موجب نگرانی مردم است و انتظار ما این است در مقوله امنیتی آب اگر قرار است نقد و چالشی را به نظر عموم برسانیم حتماً با کارشناسان متخصص مشورت می کنیم.

( تصاویر ) مدیرعامل برق کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد / راهزادی: از «حاج زارع» تشکر می‌کنم / معتمدی‌نژاد: انضباط کاری و پایبندی به قانون برایم اولویت دارد
دنبال کنید

وی افزود: کمیت، کیفیت و سلامت آب اولویت دار است و این مهم را هم از طریق آزمایشگاه شرکت و هم سایر استان ها به صورت مستمر مد نظر داریم تا خدای ناکرده برای سلامت مردم هیچ‌گونه جای نگرانی نباشد.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi