پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکلات جامعه به طور واقع بینانه از سوی خبرنگاران بیان شود 

یاسوج – کرونا نیوز – نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: مسائل و مشکلات جامعه باید به طور واقع بینانه از سوی خبرنگاران و رسانه ها بیان شود. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62988
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

کرونا :

مشکلات جامعه به طور واقع بینانه از سوی خبرنگاران بیان شود 

به گزارش کرونا نیوز، آیت الله سید نصیر حسینی روز دوشنبه در نشست با اعضای هیأت اندیشه ورز بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج به  مناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران پُل ارتباطی بین مردم و مسئولان اجرایی بوده و بصیرت ‌افزایی و آگاهی ‌بخشی نیز از مشخصه ‌های اخبار مطلوب است. 

وی افزود: هر چه قدر اطلاعات و آگاهی افراد نسبت به امور مختلف بیشتر باشد تصمیم ‌گیری برای آنها نیز آسان تر، راحت‌ تر و خردمندانه‌ تر بوده و خبرنگاران نیز رسالت سنگینی در این زمینه بر عهده دارند. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: خدمات نظام باید بیش از پیش به مردم اعلام شود و بیان اخبار  مأیوس کننده موجب گسترش ناامیدی در جامعه می‌ شود. 

آیت الله حسینی با گلایه از برخی اخبار که جز ناامیدی چیز دیگری به جامعه تزریق نمی‌ کند، عنوان کرد: در برخی اخبار آنچنان سیاه نمایی می  شود که تشویش اذهان عمومی را به همراه دارد. 

وی نقش رسانه ‌ها در جلوگیری از ترویج برخی آسیب ها و ناهنجاری‌ های اجتماعی را برجسته  دانست و ابراز داشت: معضلاتی شامل  تیراندازی‌ در آیین های عروسی و عزا و لباس های خارجی که جایگزین پوشش های بومی و ملی شده باید از سوی خبرنگاران و رسانه ‌ها گوشزد شود. 

آیت الله حسینی گفت: خبرنگاران و رسانه های کهگیلویه و بویراحمد با تحلیل ‌ها و اخبار مناسب به مقابله با برخی آسیب ها و ناهنجاری های  اجتماعی رایج در این استان به ویژه طلاق و اعتیاد بپردازند. 

وی اظهار داشت: متولیان امر و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مسائل و مشکلات خبرنگاران این استان چاره اندیشی کرده و اقدام های لازم را انجام دهند. 

تاجگردون: دولت رییسی برنامه مشخصی برای اقتصاد ندارد
دنبال کنید

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi