جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد ۲ هزار عنوان برتر ملی کسب کردند   

یاسوج – کرونا نیوز – مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان و فرهنگیان این استان ۲ هزار عنوان برتر ملی در زمینه های مذهبی، فرهنگی، ادبی، علمی، پژوهشی، هنری و ورزشی در هشت سال دولت تدبیر و امید کسب کردند که تاکنون بی سابقه بوده است.  

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62933
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد ۲ هزار عنوان برتر ملی کسب کردند   

به گزارش کرونا نیوز، هادی زارع پور روز شنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری کرونا نیوز کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج به مناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار، اظهار داشت: حوزه سوادآموزی این استان در چهار سال گذشته از نظر اداری همواره جزو هشت استان برتر کشور بوده و رتبه های اول تا سوم را تصاحب کرده است. 

وی افزود: معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان ها همه ساله از سوی وزارتخانه در چهار گروه هشت تایی تقسیم بندی و عملکرد آنها ارزیابی می شود.  

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این اداره کل در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی در مدارس و بین دانش آموزان جزو استان های پیشرو است. 

زارع پور عنوان کرد: چهار هزار و ۲۰۱ نفر در هشت سال اخیر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد استخدام و مشغول به کار شده اند. 

وی ابراز داشت: دولت تدبیر و امید با وجود تنگناها، موانع و مشکلات متعدد گام های بلندی در حوزه آموزش و پرورش برداشت. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تحول ارزنده ای در حوزه مدرسه سازی این استان در هشت سال گذشته انجام شده اما همچنان مشکلات متعددی وجود دارد به طوری که هزار و ۲۰۰ کلاس درس استان غیراستاندارد بوده و باید مقاوم سازی شود.  

زارع پور اظهار داشت: ۴۳۸ فضای آموزشی، ۲۳ سالن ورزشی، ۳۲ نمازخانه و چهار مجتمع فرهنگی، تربیتی و ورزشی در این مدت در کهگیلویه و بویراحمد ساخته و تحویل شده است. 

وی با تبریک روز خبرنگار، افزود: خبرنگاران نقش برجسته و بی بدیلی در توسعه و پیشرفت روزافزون جامعه دارند و رسانه نیز رکن چهارم  دموکراسی  است.  

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اینک عصر انتخاب اطلاعات بوده و مخاطبان با توجه به گستردگی چشمگیر اخبار اقدام به گزینش آنها می کنند و کشور و استان نیز نباید از این قافله جهانی عقب بماند. 

هندبال فرازبام دهدشت به مرحله دوم مسابقات جوانان کشور صعود کرد
دنبال کنید

زارع پور عنوان کرد: خبرگزاری کرونا نیوز جزو قدیمی ترین و باسابقه ترین رسانه های کشور بوده و کهگیلویه و بویراحمد نیز نسبت به جمعیت دارای رتبه مطلوبی به لحاظ داشتن تعداد سایت های خبری و پایگاه های اطلاع رسانی است. 

وی ابراز داشت: رسانه های کهگیلویه و بویراحمد به جای توصیف گر بودن باید تحلیل گر باشند زیرا در این صورت مسائل و مشکلات استان  بهتر به اطلاع متولیان امر رسیده و برطرف می شوند.  

زارع پور گفت: مسئولان اداره آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد دارای روحیه نقدپذیری بوده و آماده همکاری همه جانبه با خبرنگاران کرونا نیوز و دیگر رسانه های استان هستند. 

رییس خبرگزاری کرونا نیوز کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: کرونا نیوز دارای قدمت و سابقه حدود ۹۰ ساله بوده و انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب در کرونا نیوز کشور و استان نیز لحظه ای متوقف نشده و خبرنگاران آن در هر ساعتی از شبانه روز رسالت اطلاع رسانی را انجام می دهند. 

بهنام احمدی اظهار داشت: یکی از رویکردهای مهم و اصلی خبرگزاری کرونا نیوز کشور و کهگیلویه و بویراحمد ایجاد امید و نشاط آفرینی در جامعه از طریق بیان نقاط قوت، خدمات، فعالیت ها و اقدام های ارزنده دولت، مسئولان اجرایی و نهادهای دولتی است. 

وی افزود: علاوه بر این در خبرگزاری کرونا نیوز کشور و کهگیلویه و بویراحمد از بیان نقاط ضعف، نارسایی ها، کمبودها و مشکلات نیز چشم  پوشی نمی شود. 

احمدی بیان کرد: خبرگزاری کرونا نیوز کشور و کهگیلویه و بویراحمد برای انتشار اخبار، گزارش ها و مطالب به هیچ وجه دنبال هیاهو و حاشیه پردازی نیست بلکه درصدد کمک به رفع مسائل و مشکلات جامعه خواهد بود. 

وی عنوان کرد: خبرنگاران کرونا نیوز کشور و کهگیلویه و بویراحمد بدون گرفتن نظر متولیان امر و مسئولان اجرایی هیچ خبر، گزارش یا مطلبی را منتشر نمی کنند. 

مشکلات جامعه به طور واقع بینانه از سوی خبرنگاران بیان شود 
دنبال کنید

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi