پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مستند زندگینامه حسین پناهی در کهگیلویه و بویراحمد ساخته شد 

یاسوج – کرونا نیوز – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم مستند زندگینامه زنده یاد حسین پناهی با نام «کسی که هیچکس نبود» در این استان تولید و کار تدوین آن نیز پایان یافته است. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62872
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

مستند زندگینامه حسین پناهی در کهگیلویه و بویراحمد ساخته شد 

محمدعلی پیرسبزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: کارگردانی و تهیه کنندگی این فیلم مستند بر عهده محسن کیانی از فیلمسازان کهگیلویه و بویراحمد است. 

وی افزود: مقدمات ساخت این فیلم مستند در سال ۱۳۹۵ در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و مراحل تحقیق، پژوهش و نگارش فیلمنامه آن نیز حدود یک سال طول کشید. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کار تدوین این فیلم مستند تیرماه امسال به پایان رسید و بر اساس برنامه ‌ریزی‌ های انجام شده قرار بود امروز ۱۴ مردادماه در سالروز درگذشت حسین پناهی با حضور هنرمندان و خبرنگاران در تهران رونمایی شود. 

پیرسبزی عنوان کرد: این برنامه به دلیل شرایط کرونایی و ممنوعیت تجمعات لغو و به زمان دیگری موکول شد که تاریخ دقیق برگزاری آن  در روزهای آینده تعیین و اطلاع رسانی می شود.   

وی ابراز داشت: دیگر عوامل ساخت این فیلم مستند شامل الناز عکاف راوی، دستیار کارگردان و برنامه ‌ریز، مهناز نجفی گوینده متن، هستی رهبر مدیر تولید، دارا حسین پور، خلیل عمران پور و اسماعیل امینی گروه تولید، صادق علایی، باقر مردانی و صادق موسوی تصویربردار،  محسن کیانی و کبری راخداپور تحقیق و پژوهش، علی اسکندری و سجاد امیری صدابردار، امید موسوی طراح صحنه و لباس، یاشار اکبرپور  تدوینگر، بهاره بشکار منشی صحنه بوده و مؤسسه فرهنگی، هنری هنرنمای دنا نیز مجری طرح است. 

حسین پناهی شاعر، نویسنده، بازیگر و کارگردان مطرح کشوری ۶ شهریورماه ۱۳۳۵ در روستای دژکوه بخش سوق از توابع شهرستان کهگیلویه استان کهگیلویه و بویراحمد به دنیا آمد و ۱۴ مردادماه ۱۳۸۳ نیز در سن ۴۸ سالگی و بر اثر ایست قلبی در تهران درگذشت و در زادگاهش شهر سوق به خاک سپرده شد. 

اعلام آخرین آمار گردشگران نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد/تعداد اقامت کنندگان از 107 هزار نفر گذشت
دنبال کنید

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi