پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۷۵۰ نفر رسید

یاسوج- کرونا نیوز- رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با فوت سه بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته شمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۷۵۰ نفر رسید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62867
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۷:۵۱

پرویز یزدان پناه عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: هم اکنون ۴۸۰ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های معین کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند.

وی افزود: از این تعداد ۲۰۵ نفر بیمار مبتلای  قطعی و ۲۵ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه  هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از مجموع ۷۲۴ جواب نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ۴۵ درصد موارد مثبت بوده  که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های گچساران، کهگیلویه، بویراحمد و دنا بوده است.

یزدان پناه عنوان کرد:روند افزایشی بیماران کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بصورت نگران کننده ای در حال افزایش است.
وی ابراز داشت: با توجه به روند افزایش تعداد مبتلایان به کرونا درکهگیلویه و بویراحمد تخت‌های بیمارستان‌های معین کرونا تکمیل شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: با  افزایش بی سابقه تعداد مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، تعداد کادر درمان موجود در بیمارستان‌های معین کرونا  جوابگوی خیل عظیم مبتلایان نیست.
وی افزود: مردم برای پیشگیری از این بیماری و حفظ سلامت خود از حضور در اماکن‌های پر خطر از جمله مراکز بهداشتی و درمانی، بازار، مکان‌های شلوغ و پرجمعیت، مراسم‌های عزا و عروسی و همچنین دورهمی‌های خانوادگی خود داری کنند.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi