جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

امام جمعه یاسوج: لباس های متناسب با شأن زن مسلمان تولید شود 

یاسوج – کرونا نیوز – نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: لازم است که لیاس های متناسب با شأن و منزلت والای زن و دختر مسلمان در کشور و این استان تولید و عرضه شود. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62701
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

کرونا :

امام جمعه یاسوج: لباس های متناسب با شأن زن مسلمان تولید شود 

به گزارش کرونا نیوز، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج اظهار داشت: بر اساس بررسی های انجام شده و گزارش های رسیده اینگونه لباس ها در کشور و کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر آنکه دچار کمبود است قیمت بالایی نیز دارند که بیانگر توطئه ای شوم از سوی دشمنان خواهد بود.    

وی افزود: نقطه مقابل این موضوع نیز ارزان بودن و فراوانی تولید و عرضه لباس های مخالف شأن و منزلت والای زن و دختر مسلمان در کشور و کهگیلویه و بویراحمد است که باید متولیان امر با آن برخورد جدی کنند.   

امام جمعه یاسوج با اشاره به ۱۴ مردادماه روز خانواده، بیان کرد: خانواده پایه و اساس بالندگی هر جامعه بوده و انسان ها از طریق خانواده در مسیر رشد و تعالی اجتماعی، فرهنگی و سیاسی حرکت می کنند. 

آیت الله حسینی عنوان کرد: پرورش فرزندان نیکو ارزشی مهم برای خانواده ها محسوب می شود و افراد ارزشمند نیز می توانند عامل ایجاد تحول مثبت در جامعه شوند. 

وی ابراز داشت: برخی خانواده ها نیز افرادی جنایتکار همچون هیتلر و صدام را تحویل جامعه دادند که عامل بروز جنایت های متعدد ضدبشری در دنیا شدند. 

آیت الله حسینی با تبریک ۹ مردادماه مصادف با ۲۰ ذیحجه سالروز ولادت هفتمین پیشوای شیعیان حضرت امام موسی کاظم (ع)، گفت: بر اساس آیات و روایات هر مسلمانی که بمیرد و امام زمان خود را نشناسند به مرگ جاهلیت مُرده است. 

وی اظهار داشت: باید مسلمانان نسبت به حضرت ولی عصر (عج) به عنوان امام زمان خود شناخت و معرفت بیشتری داشته باشند. 

نامه ۱۲۰۰ عضو هیئت علمی کشور خطاب به سران قوا درباره اتفاقات اخیر
دنبال کنید

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi