سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آشنایی با پنج برج معروف زعفرانیه

در یکی از شمالی‌ترین محله‌های تهران، جایی در نزدیکی میدان تجریش، محلهٰ زعفرانیه واقع شده است. محله‌ای که با گذر از آن، بیش از هر چیزی برج‌های بلند و لوکسش به چشم می‌خورد. برج‌هایی که در پایین دامنهٔ البرز ساخته شده‌اند و در برابر شکوه و عظمت البرز زیبا، خودنمایی می‌کنند. وجود چنین برج‌هایی در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62598
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

کرونا :

آشنایی با پنج برج معروف زعفرانیه

در یکی از شمالی‌ترین محله‌های تهران، جایی در نزدیکی میدان تجریش، محلهٰ زعفرانیه واقع شده است. محله‌ای که با گذر از آن، بیش از هر چیزی برج‌های بلند و لوکسش به چشم می‌خورد. برج‌هایی که در پایین دامنهٔ البرز ساخته شده‌اند و در برابر شکوه و عظمت البرز زیبا، خودنمایی می‌کنند. وجود چنین برج‌هایی در کنار دیگر آپارتمان‌ها و مجتمع‌های لوکس محلهٔ زعفرانیه باعث شده این محله تبدیل به یکی از گران‌ترین محله‌های شهر تهران برای سکونت شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با ۵ برج و مجتمع مسکونی معروف زعفرانیه آشنا شوید.

آشنایی با پنج برج معروف زعفرانیه 4

مجتمع مسکونی برج باغ زعفرانیه

برج باغ زعفرانیه در زمینی به مساحت ۶ کیلومتر مربع ساخته شده و دارای ۶۳ واحد است. این مجتمع با ۱۲ طبقه و ۳ طبقه در زیرزمین به دلیل معماری بی‌نظیری که دارد، در سال ۱۳۹۵ جایزهٔ معمار را از آن خود کرد. واحدهای مسکونی این برج باغ ۳ و ۴ خوابه از ۲۱۵ تا ۳۸۰ متری، واحدهای ۴ خوابه ۴۵۰ متری، واحدهای ۵ و ۶ خوابه ۵۵۰ تا ۷۰۰ متری همراه سوئیت مجزا است. این مجتمع لابی ورودی مجللی دارد و ارتفاع سقف آن به ۷ متر می‌رسد. همچنین سالن چندمنظوره مهمانی، نمایش فیلم و کنفرانس دارد و سیستم نگهبانی آن به صورت ۲۴ ساعته فعال است. در این برج خدماتی مانند هتل ۵ ستاره ارائه می‌شود و از تکنولوژی‌های ساخت مدرن برای پایین آوردن هزینه‌ها و شارژ ماهیانه استفاده می‌شود.

برج بهشت زعفرانیه

یکی دیگر از برج‌های محلهٔ زعفرانیه، برج بهشت نام دارد که در یکی از فرعی‌های این محله و در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ هزار متر مربع قرار گرفته و دارای ۱۵ طبقه است. این برج دارای نورپردازی نما، سرایداری، جکوزی، سیستم تهویه هوا، درب ریموت کنترل، دوربین مداربسته، سالن اجتماعات، سونا، فضای سبز، لابی مجلل، آیفون تصویری، سیستم اطفاء حریق، استخر، اینترنت، باربیکیو، سالن ورزش و چیلر فن کوئل است.

نتایج دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
دنبال کنید

برج گرند پارک رزیدنس

از لاکچری‌ترین برج‌های محلهٔ زعفرانیه، برج گرند پارک رزیدنس نام دارد. این برج ۱۵ طبقه دارد که ۱۱ طبقه آن مسکونی بوده و دارای ۴۰ واحد مسکونی در متراژ‌های ۴۵۰ متر، ۵۰۰ متر و ۶۱۰ متر است. این برج همچنین یک پنت‌هاوس دارد که مساحت آن ۱۰۰متر مربع بوده و در طبقهٔ ۱۵ قرار دارد. باقی طبقات برج مخصوص مشاعات است. ساخت این برج از سال ۱۳۹۶ آغاز شد و در سال ۱۳۹۸ به پایان رسید. از جمله امکانات این برج؛ تعداد ۲۰۰ جای پارک، روف گاردن فوق‌العاده لاکچری،‌ سونای خشک، سونای بخار، باشگاه بدنسازی و یک سالن بیلیارد فوق‌العاده زیبا است. همچنین این برج امکاناتی چون سالن اجتماعات، سیستم اطفاء حریق، آنتن مرکزی ماهواره‌ای، کارواش خودرو، سالن بولینگ، خشکشویی و اینترنت برای تمامی واحدها دارد. این برج همچنین ۶ لاین آسانسور داشته و لابی اجتماعات آن نیز دارای یک آشپزخانه صنعتی است.

آشنایی با پنج برج معروف زعفرانیه 5

برج باغ آصف

این برج باغ نسبت به سه برج ذکر شده در بالا، مساحت کمتری دارد؛ اما با این حال جزو برج‌ باغ‌های لوکس منطقه محسوب می‌شود. برج باغ آصف در زمینی به مساحت ۱۹۶۰ کیلومتر مربع ساخته شده و دارای ۱۶ طبقه است که ۱۱ طبقه آن مسکونی بوده و ۴ طبقه زیرزمین دارد. به طور کلی این برج باغ، ۲۸ واحد آپارتمان مسکونی دارد که در متراژ‌های ۲۲۰ و ۳۷۰ متر مربعی هستند. هر واحد مسکونی این ساختمان، ارتفاع سقفی برابر با ۴ متر دارد و ارتفاع سقف لابی آن ۶ متر است. معماری این بنا مدرن بوده و دارای امکانات زیر است:

  • لابی اجتماعات همراه با آشپزخانه صنعتی
  • استخر، سونای خشک، سونای بخار، بدنسازی
  • روف‌گاردن، حیاط‌‌سازی هلندی
  • لابی‌من ۲۴ ساعته، پرسنل مقیم تاسیسات
  • چیلر و فن کوئل و برق اضطراری
  • دو لاین آسانسور
حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند امسال نمایش وفاق و اقتدار ملی است
دنبال کنید

پانوراما رزیدنس

پانوراما رزیدنس نیز دیگر برج باغ محله زعفرانیه است. این برج‌باغ دارای ۱۵ طبقه بوده که ۱۰ طبقه آن مسکونی بوده و ۵ طبقهٔ دیگر آن برای مشاعات در نظر گرفته شده است. بنای مفید این ساختمان ۷۲۰۰ متر بوده که واحد‌های شمالی آن ۳۷۰ متری و ۴ خواب است و واحدهای جنوبی آن ۳۵۰ متری و باز هم در ۴ خواب طراحی شده است. این برج باغ کلیه امکانات یک برج باغ لوکس و مدرن را دارد و همچنین دارای اتاق گیم در مجاورت سالن ورزشی است.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi