شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کرونا هچنان در کهگیلویه و بویراحمد قربانی می گیرد

یاسوج- کرونا نیوز- رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کووید ۱۹ با فوت یک بیمار کرونایی در ۲۴ساعت گذشته به ۷۲۶ نفر رسید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62579
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۷:۵۱

کرونا :

کرونا هچنان در کهگیلویه و بویراحمد قربانی می گیرد

پرویز یزدان‌پناه عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: از مجموع ۲۳۱ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج ۳۳ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویر احمد، دنا و باشت بوده است.

وی افزود: همچنین از ۳۵۸ نمونه تست سریع انجام شده در ۲۴ ساعت گذشته  ۲۳ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویر احمد، باشت و گچساران بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: هم اکنون ۳۱۷ بیمار در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد بستری بوده که  از این تعداد ۱۱۷ بیمار مبتلای قطعی و ۱۸ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

یزدان پناه عنوان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تا کنون ۵۱ هزار و ۸۶۲ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته است.

وی ابراز داشت:روند افزایشی موارد مثبت بیماری و بستری در همه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد  ادامه دارد که در هفته‌های بعدی می‌تواند باعث پرشدن تخت‌های بیمارستانی و افزایش مرگ و میر بیشتری در مقایسه با پیک‌های قبلی شود.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi