جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه یاسوج: شهدا راه عزت و سعادت را به ملت ایران آموختند 

یاسوج – کرونا نیوز – نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: شهدا راه عزت، سعادت و افتخار را به قشرهای مختلف ملت ایران آموختند. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62486
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

کرونا :

امام جمعه یاسوج: شهدا راه عزت و سعادت را به ملت ایران آموختند 

به گزارش کرونا نیوز، آیت الله سید نصیر حسینی روز یکشنبه در آیین خاکسپاری پیکر شهید گمنام در محوطه صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هر فردی که از نظام، انقلاب، ولایت فقیه، ارزش های دینی و کشور دفاع کند و در مقابل استکبار جهانی بایستد توفیق شهادت نصیب او می شود.    

وی افزود: ورود پیکر این شهید گمنام فضا و حال و هوای معنوی در کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج ایجاد کرد. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: ملت ایران و مردم این استان همواره دل در گرو شهدا داشته و قدردان خون آنان و رشادت های مثال زدنی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس هستند. 

آیت الله حسینی عنوان کرد: این شهید گمنام نباید احساس غریبی کند زیرا مردم کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج همگی برادران و خواهران  او هستند. 

مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: مسئولان و نیروهای انسانی رسانه ملی در این استان امروز مفتخر به  میزبانی از پیکر شهید گمنامی هستند که پس از ۳۳ سال در منطقه جزیره مجنون تفحص شد. 

امیر رئوف اظهار داشت: امروز برای مسئولان و نیروهای انسانی صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد ماندگار و خاطره انگیز شد. 

وی افزود: این شهید گمنام مقتدا و چراغ هدایت برای اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد است و باید با تولید برنامه های مؤثر مذهبی و فرهنگی نسبت به شهدا ادای تکلیف کنند. 

مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروزه به برکت خون شهدا و مجاهدت های تحسین برانگیز رزمندگان در دوران  هشت سال دفاع مقدس نظام و انقلاب در برابر تهدیدهای دشمنان بیمه شده است. 

رئوف عنوان کرد: باید بیش از پیش در مسیر آرمان های شهدا حرکت کرد و مطالبه اصلی آنان از مسئولان اجرایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد نیز خدمت صادقه و خالصانه به مردم و تبعیت از ولایت فقیه است. 

بیش از ۱۰۲ هزار دُز واکسن کرونا در گچساران تزریق شد
دنبال کنید

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهبد، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم کرده است. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi