پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۵۱ میلیارد ریال در مراکز نیکوکاری کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری شد 

یاسوج – کرونا نیوز – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه ماهه نخست امسال ۱۵۱ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال در مراکز نیکوکاری این استان جمع آوری شد. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62474
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۷:۵۴

قباد مبشری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: این مبلغ شامل کمک های نقدی و غیرنقدی اهدایی از سوی مردم کهگیلویه و بویراحمد و نیکوکاران بومی و غیربومی است. 

وی افزود: توزیع این مبلغ بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و افراد نیازمند کهگیلویه و بویراحمد انجام شد. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت ۴۹ مرکز نیکوکاری در این استان، بیان کرد: بخش عمده ای از مراکز نیکوکاری استان در مساجد راه اندازی شده است. 

مبشری عنوان کرد: راه ‌اندازی مراکز نیکوکاری جزو اقدام های ارزشمند و مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد به  منظور جمع ‌آوری و توزیع کمک‌ های مردم و نیکوکاران بین مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند است. 

وی ابراز داشت: راهبرد اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد بهره ‌گیری لازم از توان و ظرفیت‌ مردم و نیکوکاران با محوریت مراکز نیکوکاری برای ارائه خدمات مؤثر، هدفمند و اثربخش به مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند به منظور توانمندسازی اقتصادی آنان است. 

مبشری گفت: یکی از مهمترین نکات در زمینه فعالیت مراکز نیکوکاری در کشور و کهگیلویه و بویراحمد اداره آنها از سوی مردم است. 

وی اظهار داشت: مهمترین اهداف راه اندازی مراکز نیکوکاری در کشور و کهگیلویه و بویراحمد شامل ترویج هر چه بیشتر فرهنگ انفاق و نیکوکاری بین مردم و توسعه مشارکت ‌های مردمی برای خدمات رسانی مطلوبتر به مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند است. 

بیش از ۴۵ هزار خانوار با جمعیت ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi